Klan Slagmarker - hvilken spiller kæmper?

Jeg har et problem i min klan.

En spiller følger ikke ledelsens anvisninger og vælger selv sine kampe på Klan Slagmark, men jeg véd ikke hvem. Hvordan finder jeg ud af det?
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej King Lear.

Ja jeg ville jo sige du må få bedre styr på dine tropper ;-)

Ej men desværre er det ikke noget hverken du kan se eller vi kan hjælpe med. Så det eneste jeg kan foreslå er at spørge i din klan om hvem det er. Samt ikke mindst hvorfor de "spiller selv"

Ellers hvis i har en fælles besked i skriver i, så vær sikker på at alle er med i beskeden så alle ved hvad næste kamp er.
Forhåbentlig er det "bare" en spiller som måske er ny i klanen og ikke lige ved hvordan i andre gør :)
 
Hej King Lear.

Ja jeg ville jo sige du må få bedre styr på dine tropper ;-)

Ej men desværre er det ikke noget hverken du kan se eller vi kan hjælpe med. Så det eneste jeg kan foreslå er at spørge i din klan om hvem det er. Samt ikke mindst hvorfor de "spiller selv"

Ellers hvis i har en fælles besked i skriver i, så vær sikker på at alle er med i beskeden så alle ved hvad næste kamp er.
Forhåbentlig er det "bare" en spiller som måske er ny i klanen og ikke lige ved hvordan i andre gør :)

Tak for din besvarelse. Sammen med mine med-ledere, har jeg virkeligt prøvet at lægge hjerne i blød, for at sørge for at der ikke opstår tvivl om hvor der må angribes i Klan Slagmark. Men ak.
En af mine med-ledere er imidlertid beta-tester, og fortæller mig at udviklerne arbejder på, at man vil kunne markere sektorerne, så det tydeligt kan ses, hvilke sektorer der må angribes, og hvilke der er fredet.
Så måske det kan hjælpe med at fjerne "løsgængeriet" ;-)
 

FrejaSP

Aktivt medlem
En måde at finde ham/hende på er når du ser aktivitet i en forkert sektor. Hvis du har en ide om hvem det er, tjek i medlems aktivitet om han/hendes actions stiger.
Hvis du ikke har en ide om hvem det er, tjek hvem der sidst har brugt bytte/boost trådene og se om deres actions stiger.
Ja de nye markeringer vil hjælpe, de viser meget tydeligt hvilke sektore der forbuds skilt over og hvilke der er markeret med fokus pile men de vil ikke stoppe en der bevist trodser ledelsens anvisninger :)
Hvis det er på B, så er det vist ikke et større problem i denne sæson. :cool:
 
Top