Klanen "Diamond Thrills" søger nye medlemmer

Morten70

Medlem
Hejsa
Vi hygger og støtter hinanden, og bruger klanekspedition til at gøre os stærkere
Og fortæller til en klanstifter hvis man er væk i over 2 uger
 

DeletedUser2209

Guest
Hejsa
Vi hygger og støtter hinanden, og bruger klanekspedition til at gøre os stærkere
Og fortæller til en klanstifter hvis man er væk i over 2 uger
Jeg ved ikke om det er noget for de tre medlemmer jeg har vi har prøvet at skaffe medlemmer til min klan den Sønderjyske Due men det går meget trøvt håber du kan hjælpe og hvor langt er i nået
 

Morten70

Medlem
Juliette i skal være meget velkomne. Vi er PT 8 medlemmer i vores klan, og grundet at vi frivilligt deltager en del i klanekspediton, er vi godt på vej op af klanranglisten
 

DeletedUser2209

Guest
Jeg er ikke i samme lansdel som jer og så undskyld at jeg ikke har svaret noget før
 

DeletedUser2209

Guest
Julliette fra Dingeue Søger flere medlemmer er i øjebliket 12 medlemmer Vi har et godt sammenarbejde og jeg har 2 meget dygtige medlemmer som er utrolige gode til at hjælpe med råd og vejledning til os alle og i sær mig der er nystartet og ny leder for en klan i må være både naboer og venner som søger men helst venner så vi kan støtte jeres kro Venlig Hilsen Julliette
 

Morten70

Medlem
Beskrivelse/krav "Diamond thrill"

Vi hygger os, og benytter os af de muligheder det giver at være i en klan
Det er et spil det her, så først og fremmest hav det sjovt og afslappet :)
vi sætter krav til klanmedlemmer, at man som minimum gør 1 af følgende ting i klanen.
1: at man er venner med klanfæller og støtter/besøger kro
2: deltager aktivt i klanekspedition.
3 . bygger en klanstøttende Stor bygning
4. bibringer lidt hygge/godt humør.
Hvis man ikke kan bidrage med bare 1 af disse 4, har man ikke en plads ved os
 
Top