Klanslagmarker

Jimse

Aktivt medlem
Nu må der gøres noget ved Klanslagmarkerne, det kan ikke nytte at meget svage klaner kan opnå status som diamant, det er ødelæggende for spillet, både for de stærke og de svage. Det vil heller ikke være særligt sjovt, for hverken Victor eller mig hvis vi skulle spille en badmintonkamp
 

Chief Tobber

Nyt medlem
Ja det er helt gak den sammensætning af ks... gider snart ikke mere.. jeg var alene mod klaner på ca 50 hvor de var mange aktive... jeg fik et hjørne med 3 sektorer og gik jeg udenfor det tog de det hele retur.. det er jo ikke meget sjov ved
 

tridian

Medlem
hvordan er point systemet -
Er det sådan at den aktuelle liga har et max antal point?
Så ud fra hvad de andre klaner har lavet af point - giver det x antal point tilbage til 1. pladsen.
Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det - håber en forstår spørgsmålet
 

Nicolo

Medlem
hvordan er point systemet -
Er det sådan at den aktuelle liga har et max antal point?
Så ud fra hvad de andre klaner har lavet af point - giver det x antal point tilbage til 1. pladsen.
Ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det - håber en forstår spørgsmålet

ja man spiller i en liga efter et point system, kan ikke huske tallene eller lige har tid til at finde dem. Måske hvis du kigger på Forges fandom side du kan finde de korrekte tal.

men hvis man har over 901 point spiller man i diamant og jeg tror det er imellem 651-900 point så spiller man platin.

men mangler der klaner i en liga over bliver dem med flest point under 901 eller under 651 rykket op.
 
Top