Klanstyrke

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hej Jimse.

Jeg har kigget lidt rundt på de forskellige info sider, og sagen er at der kun er forholdsvis få klaner som har nået helt op på level 100.
Derfor er det ikke anset som et stort "problem" endnu at max level "kun" er på de 100

Så desværre ser det ikke ud til at der foreløbig vil blive lavet om på dette.
 

Jimse

Aktivt medlem
Det er lidt trist, da det er spillet går ud på at samle klanstyrke. ER det muligt at lave en tæller, så jeg kan se hvor meget klanstyrke klanen har samlet sammen
 

Jimse

Aktivt medlem
Ja, så kan man bedre bevarer motivationen til fortsat at satse på at samle klanstyrke.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Lyder som en god ide med en ekstern tæller når man har ramt Max, pointene bliver samlet alligevel når man har ramt loftet og udbetalt når der kommer nye niveauer, så når de alligevel bliver samlet et eller andet sted så kunne en tæller være en god ting for at kunne følge med i udviklingen og det vil ha en positiv indvirkning på motivationen hos de Klaner der arbejder aktivt med disse point.
 
Det er lidt trist, da det er spillet går ud på at samle klanstyrke. ER det muligt at lave en tæller, så jeg kan se hvor meget klanstyrke klanen har samlet sammen
@jimse Spillet går altså ikke ud på at samle klanstyrke. Det er kun ET af målene, man kan sætte sig i spillet. Ikke alle spiller jo i klan, så for dem er klanstyrke jo helt ligegyldigt. :)
For vores klan er det vigtigst at hygge os sammen, klare os godt i diamantligaen på KS, klare os godt på KE og i KvK samt at hjælpe hinanden gennem boosttråde osv. Klanstyrke går vi på trods af vores placering i Top 10 ikke op i. Det er i hvert fald ikke noget, vi overhovedet snakker om i klanen.

Når det så er sagt, ja, så kunne det da være fedt, hvis I kunne se jeres samlede klanstyrke et eller andet sted, indtil der kom nye levels, hvis det er det, I går op i og kæmper for. :)
 

Jimse

Aktivt medlem
KE giver klanstyrke, ekstra 25% hvis man vinder, KvK giver klanstyrke, flere sektorer giver mere klanstyrke, KMS giver klanstyrke og fragmenterne giver ærestatuer, som giver klanstyrke. Klanstyrke giver bedre udbytte fra Rådhuset. Jeg kan ikke se andet end at spillet er bygget op om at samle klanstyrke
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Du har helt ret jimse. Det er en stor del af spillet.

Men igen utroligt nok, så er der bare så få klaner som har nået level 100, derfor er der ikke snak om det endnu.
Her i DK er der vist max 3 af alle klaner på alle verdener. Så "desværre" er det ikke en prioritet for innogames indtil videre.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Selv hvis der ikke er nok Klaner til at lukke flere niveauer op, så kan forslaget med en ekstern tæller efter max niveau vel godt sendes videre som forslag vel?

Pointene samles jo i forvejen i systemet til senere udbetaling, så at sætte en tæller på en allerede eksisterende data strøm er vel ikke en umulig tanke.
 
Top