Klanstyrke

Jimse

Aktivt medlem
Vil høre om flere niveauer til klanstyrken bliver en del af de forbedringer vi blev lovet skulle begynde at komme med opdateringerne begyndende fra juni?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
De forbedringer er kommet med de 2 sidste opdateringer, men der arbejdes videre med flere at jeres forslag som der desværre ikke kunne blive plads til her til sommer men jeg skal videresende dit feedback
 

Jimse

Aktivt medlem
Vil da stadig gerne høre om der er flere niveauer på vej for klanstyrke, eller i det mindste en tæller for hvor langt vi er nået.
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Flere og flere Klaner på globalt plan rammer max og en del er også tæt på, så der kan godt være grundlag for nye niveauer
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Det er ca. 2 år siden nu at vi fik niveau 75-100 åbnet og når vi får en ny tidsalder med ca. 1 års mellemrum og indtjeningen af point øges via disse opgraderinger af byerne oven i alt det andet vi samler point via så er der kraftigt brug for at vi får fokus på at flere niveauer tilgængelige.
Foruden at det er en stor del af spillet med Klanernes niveau og bonusser for mange spillere, så er der også det konkurrencemæssige i Klanernes indsamling af point i form af KS - KE og andre dele og disse er jo blandt andet tilføjet spillet for at speede Klan Niveau systemet op, så hvis ikke vi snart ser fokus på flere niveauer så får vi en unødig prop større end den er nu og de point der indsamles kan ikke nydes da de ikke akkumuleres live. De klaner der er på max går desuden glip af de ekstra bonusser som flere niveauer vil smide af sig.
Det virker som spiludviklerne trækker det i langdrag, men det er så ikke noget jeg kan udtale mig om, men hvis de mangler inspiration til hvordan de griber bonus udviklingen an, så kan de vel altid inddrage forum til ideer på området, måske vækst i en anden skala eller en anden bonus linje hvis den nuværende ikke fungerer efter niveau 100.
Der er efterhånden en del klaner på verdensplan der har nået niveau 100 og flere endnu er tæt på, så det kan vel godt forsvares.
 
Top