Konkurrence .- Din bedste FoE oplevelse

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære Konger og Dronninger,


Players.png



Vi kan jo dagligt se at der på chat, forum og rundt omkring i klanerne sidder mange spillere som dagligt gør en stor forskel for andre. Dem vil vi gerne ære med denne måneds konkurrence.


I denne måned vil vi gerne bede jer om at beskrive jeres BEDSTE FoE oplevelse og hvilken spiller som gjorde den muligt.


Blandt de nominerede finder vi en spiller som får 1000 diamanter i præmie.

Blandt alle dem som indsender nomineringer vil vi udtrække 3 spillere som hver vil modtage 200 diamanter


Så skriv jeres historie her i tråden og så vil vi gennemlæse dem alle og finde en vinder

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team

Regler:


Hver spiller kan kun nominere en person. Både personens handlinger og historien tæller når vi finder vinderen.

Alle historier skal være skrevet i denne tråd senest kl 20 d. 8 marts 2017

Vinderne vil blive annonceret senest dagen efter
 
Senest redigeret:

Jytte H W

Medlem
Jeg vil gerne nominere Kenn1978
Han tog mig ind i alletiders Klan, og da jeg så var så dum at forlade klanen tog han mig hjem igen, han er bare alletiders ven :))
Vh Jytte
 

DeletedUser2115

Guest
Jeg vælger at nominere WBLancelot for hans meget store arbejde i Frihedskæmpernes ledelse.

Han er manden med det store overblik, og han er meget dedikeret til sin klan og til sine klanfællers ve og vel, såvel i spillet som udenfor :)
Lægger mange timer i det administrative arbejde, hjælper gerne klanfæller på vej med handler, boost til sb'er, gode råd og vejledning.
Han er meget social i chat og mail og altid med på et godt grin:D

Alt i alt en stor inspiration, en rigtig god leder og klankammerat <3

Varme hilsner - LD :)
 

Bitte.

Medlem
Jeg vil gerne nominerer AndersDam
Han hjælper alle som ikke er nået så langt med at ligge en masse FP i deres Storslåedebygninger, + hvis man mangler vare, laver han de mest fordelagtige byt, som man kan til en billig pris kan samle de vare man mangler og komme videre :D
Han ligger også en del vare i Klanens skatte kammer ;)
Han er altid klar med en frisk bemærkning, og hyggelig i vores chat :)
FoE ville absolut ikke være det samme uden ham.:rolleyes:

BitteGaunby
 

DeletedUser1984

Guest
Jeg vil gerne nominerer Stamhus fra Bytteklanen.

Han ligger en stor indsats i klanen, og bruger meget tid på at holde styr på tingene. Han er altid klar på at hjælpe hvis man skal bruge nogen vare til KE eller en ny SB.
Bytteklanen er den bedste
 

DeletedUser2202

Guest
Jeg vil gerne nominere MiniMalte fra Det andet Danmark (Dinegu)

Selvom vi er en stor klan (svingende mellem 60-80 medlemmer) støtter han alt og alle - uanset om du har været i klanen længe eller er helt ny.

Han bidrager til samtlige rejsegilder på de storslåede bygninger i vores klan, og er oftest en af dem, der hjælper med flest FP.

Han donerer et hav af varer til skattekammeret, og har på den front en kæmpe andel i, at vi uge efter uge kan slå os løs i KE og KvK. Oveni alle hans massive donationer til skattekammeret, har han nok den største andel i, at vi har fået spredt Alcatraz i vores klan til folk der ikke er i DPÆ. (Og han er selv kun i IT)

Han er generelt rigtig aktiv på chatten med hjælp og vejledning omkring spillet. Og får sat nye medlemmer ind i, hvordan tingene fungere. Han har i den grad fortjent, at få lidt igen, for alt det har han giver til sine medspillere.

/Maui
 

DeletedUser1831

Guest
jeg vil gerne nominere HBC1 fra Frihedskæmperne (Brisgard)

han har hjulpet mig med masser af handler til min fordel for at jeg kunne komme til at bygge SB'er
jeg ved han hjælper alle i klanen på samme måde hvis de har brug for det
han hjælper gerne med råd og vejledning til hvad der skal bygges eller hvilke tropper der er gode sammen
altså en rigtig FoE klanspiller
mvh Long Knife
 

DeletedUser2175

Guest
vil gerne nominer hottehottie tog mig ind da jeg startede på foe og lærte mig næste alt
 

DeletedUser2137

Guest
Jeg vil gerne nominere Aurelia den Listige 3 fra min Klan Klebejder, han hjælper altid, har han ikke varerne, prøver han at købe sig til dem for at kunne hjælpe, han er altid hjælpsom i Klan Ekspeditionen. Han er en virkelig god Klan spiller, og fortjener at vinde

MVH. Jukimide:)
 

The Giant

Nyt medlem
Hej
Jeg vil gerne nominere Sir Mars fra GHOST RECON fra Avrahall som den bedste leder og vejleder der findes og jeg har været med i laaaag tid.
Mvh The Giant
 

DeletedUser1526

Guest
Jeg vil gerne nominere Wisti, der trods tidligere fjendskab stadig gav mig en chance og tog mig ind i sin klan, samt hans store indsats for Memento. Det har haft stor betydning for min lyst til spillet, at komme i så god en klan.
 

DeletedUser1965

Guest
Min bedste FoE oplevelse er helt klart, at være med i min klan. Det er ikke kun en klan som hjælper hinanden igennem ALT fra varer til hjælp med rejsning af SB'er, men hvor der bliver hygget på kryds og tværs, og hvor der plads til alle. Den er fyldt med søde og respektfulde mennesker som tilsammen gør, at det er hyggeligt og sjovt at logge ind hver dag og gerne flere gange om dagen. Og alt dette havde selvfølgelig ikke været muligt uden vores grundlægger SorenBrun, som jeg vælger at nominere :)
 

DeletedUser2231

Guest
Min nominering går til KramZe som opsøgte mig i FoE et stykke tid efter jeg var startet.

Jeg var stort set lige startet med FoE...
Der sidder jeg og trykker på alting som den noob jeg var og kan ikke få bygningerne til at passe i min by... alt er noget rod! Pludselig får jeg en besked fra en eller anden person som kommer med gode råd om, hvordan man kan få mere ud af sin plads i byen. En god samtale kommer op at køre og han fortæller mig en masse om spillet og svarer hellere end gerne på alle mine dumme spørgsmål.

Nu sidder vi sammen i klanen Bibo, hvor jeg er blevet medleder. Den dag fandt jeg ikke kun en anden spiller, men en ny virtuel ven :)
Og ikke nok med det er jeg en del af den dejlige, venlige og hjælpsomme gruppe af mennesker i Bibo som jeg er meget taknemmelig for.

Tak til FoE og til KramZe for et initiativ som er meget savnet i den moderne Verden.
 

Jimse

Aktivt medlem
Min nominering går til King Joshua, for ihærdig indsats for FÆLLESSKABET, hvor han gennem diplomati, kærlige ord har skabt en god stabil klan uden krav og trusler, men ved venlighed hvor der er plads til alle typer af aktive FoE spillere.
Jimse
 

DeletedUser583

Guest
jeg vil gerne nominere HBC1 fra Frihedskæmperne (Brisgard)
 

DeletedUser1493

Guest
Jeg vil gerne nominere mig selv , da jeg altid taler pænt til andre og er meget tålmodig :D
 

Haubassen

Nyt medlem
Jeg må indstille PEER I fra De Frie Handlende. Han har mange gange ofret sig i skæve handler for at gavne både mig og andre medspillere og klanen...
Han gør iøvrigt meget arbejde for at holde "orden" i vores klan, og bidrager med meget hjælp og vejledning!
 

DeletedUser2240

Guest
Jeg vil gerne nominere karl2001, da jeg startede på mit spil lavede vi sammen en lille klan, men forlod den til fordel for hver vores nye klan, men han har været mig til stor hjælp gennem min start på spillet og derfor synes jeg klart denne unge mand(15 år) skal nomineres!!! Han fortjener det ligeså meget som jeg selv gør.. o_O
 

DeletedUser2098

Guest
Vil gerne nominere LasseWikman fra Højelverne. Han er en venlig sjæl og er et fantastisk godt klanmedlem. Han er tålmodig hvis man ikke skriver tilbage lige med det samme og udtrykker sin taknemmelighed når man tager handler.;)
 

hoyohoyo

Nyt medlem
Jeg er ikke i tvivl om, hvem vinderen skal være.. Der er kun een person i dette spil, der fortjener at vinde denne ærefulde titel. Og denne person er WBLancelot, som nok er mest kendt fra Frihedskæmperne i Cirgard.

Han er en enestående spiller, som gang på gang overrasker med sine taktiske evner udi kvk. Der kan man virkelig lære noget både som ny og som erfaren spiller. Desuden har jeg mange gange haft rigtig gode oplevelser med hans altid seriøse indlæg på GC, hvor der ikke bliver sparet på anerkendende og rosende ord overfor såvel modspillere som medspillere. Så det er alt i alt ikke noget underligt i, at hans klan må anses for at være den førende klan på tværs af alle servere. Det er virkelig en spiller med format, som ikke kan anerkendes nok.

Så tak til WbLancelot for at have beriget mig med de bedste oplevelser i FoE. ;-)
 
Top