Konkurrence .- Din bedste FoE oplevelse

DeletedUser1617

Guest
Jeg vil gerne nominere Shadowhunter89 fra Ragnarok på Cirgard.
Jeg kender ikke nogen som vil hjælpe andre både i og udenfor vores klan som han gør.
Han er altid klar med svar hvis man har spørgsmål, varer hvis man mangler eller fp hvis man har en tørstig SB.
Jeg har i hvert fald lært en masse om Foe, siden jeg lærte ham at kende og er glad for vi nu deler klan :)
Min bedste oplevelses har været at bygge vores klan op sammen, det har været sjovt at se hvor langt vi er nået på under 1 år.
 

DeletedUser1222

Guest
Helt klart SSG6200 han er altid parat til at hjælpe, både taktik, byttehandler og bringe humor ind i spillet, han er god på bytteaftaler og hjælper i klanen både der hvor vi er nu og i den tidligere klan, han gør det ekstra som gør at man bliver ved og er glad for at spille spillet
 

DeletedUser2241

Guest
Uden tvivl - Shadowhunter89.

Været i klan med ham et par steder nu, og altid hjælpsom, flink og med et godt humør. God med rådgivning, og skide god til at give en hånd med handler og en skilling i en SB. Ikke mange gider sidde og bytte sig til varer blot for at kunne hjælpe en nybegynder med en SB der ellers ville være flere tidaldre ude i fremtiden.
 

DeletedUser774

Guest
Jeg vil gerne nominere paludan.

Jeg er med i to klaner i hhv. Brisgard & Cirgard, hvor hun er medadministrator, og uden hendes hjælp & mine klaners opbakning ville jeg aldrig komme igennem diverse kvæstede questlines, inspiration og støtte til bygning af SBer, hjælp til handler til udvikling af min by & produktion af varer - you name it.

paludan har altid venlige ord til hjælp, og man kan altid regne med støtte fra hendes side.
Thumbs up til hende!! :)
 

DeletedUser2242

Guest
Jeg vil gerne nominere Shadowhunter89.
Den bedste oplevelse er ret ny, Jeg snakker med Shadow i besked tråden om alt og ingenting her i spillet. Shadow vil som rigtig mange andre rigtig gerne hjælpe - også os små spillere som ikke er så langt endnu. Inde i snakken varer det ikke længe før shadow selv spørger om jeg har varer til en SB der ligger flere tidsladre fremme (for mig) - Altså uden at jeg selv havde spurgt hjælp, så gik der ikke en time før jeg kunne rejse den SB. Men ikke nok med jeg havde fået mange varer, så gav han også meget store bidrag, så SB'en på ingen tid var på level 2 og i gang med level 3.

Det er super fedt at der i dette spil er så mange hjælpere - jeg har mødt mange der hjælper sindsygt hurtigt og nærmest bare sidder klar til hjælpe. Det der overraskede mig endnu mere positivt var at jeg ikke havde spurgt om hjælpen. Virkelig taknemlig for alt den hjælp!
 

DeletedUser2178

Guest
Det er godt at se der er så mange der bliver nomineret, det betyder der er mange som viser sig fra deres gode side og her kommer en mere:
Shadowhunter89 er en super god leder på flere måder, han støtter alle både i klanen og andre som ikke er i klanen. Han hjælper alle her i blandt nye medlemmer i klanen som ikke har en jordisk change for at få de varer som skal bruges til SBer man har fået BP til selvom de ligger flere fremtider fremme.
Eks. Er i TM har alle BP til Arken men den hører til 10 aldre fremme og ja Skadowhunter89 tager alle handler med varer fra TM og bytter dem til varer fra FT.
Det er en hjælp som viser en uselvisk og meget hjælpsom spiller der er et stort forbilled.:)
 

DeletedUser2244

Guest
Min Nominering kan kun gå til WBLancelot.

Jeg kan med sikkerhed sige at jeg var stoppet for længe siden uden hans hjælp. Han leder Frihedskæmperne på Cg fantastisk og hjælper altid klan medlemmer hvis de skal bruge hjælp og så er han altid aktiv med sjove indslag mest i KC men også GC
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Fuux.
Vinderen er ikke udråbt, endnu .
Konkurrencen sluttede igår kl. 20. Indlæg efter kl. 20 deltager ikke i nominering.
Vinderen annonceres senere.

Mvh.
Fugazi.
 
Senest redigeret af en moderator:
Top