Kro-besøg ved venner

Morten70

Medlem
Et spørgsmål mest affødt af nysgerighed :
På E-server er jeg nyligt startet i højmiddelalder.og har i dag fået tilføjet 2 nye venner, begge fra tidlig middelalder.
Den ene (ca 19000 point) kunne jeg få lov at besøge kroen med det samme
Den anden (ca 300000 point) kan jeg først få lov at besøge kroen efter 24 timer

Hvor går skillelinjen egentlig ?
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Hmm, er ikke helt sikker på jeg forstår din besked Morten

Om noget hvis det er helt nye venner, ville jeg da sige du burde kunne besøge dem med det samme, lige meget hvad deres point så er.
Så har den ene måske været en nabo, du har haft støttet, lige inden i blev venner ?
 

Morten70

Medlem
på C-server , hvor jeg er noget længere fremme, kan jeg først besøge en kro 24 timer efter at venskab er godkendt a den ene eller den anden.
Men på E-server har jeg for de fleste kunnet besøge dem (deres kro)med det samme venskabet er indgået. indtil jeg fik venner over 100.000 point, så går der 24 timer, jeg ved bare ikke om det er de 100.000 der er skillelinjen
 

Morten70

Medlem
Jeg vil tro, det er en eller anden mekanisme , puttet i spillet for at undgå misbrug af "venne-ankaffelse" i forbindelse med opgaver (begivenhed, daglig etc. )
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Jeg har spurgt lidt rundt, og må skrive at lige meget hvad, så vil der altid gå 24 timer med besøg, lige meget point.
Så at du har kunnet med din ene nye ven, kan næsten kun forklares med at i måske har været venner før!
 

Lizif

Aktivt medlem
Så at du har kunnet med din ene nye ven, kan næsten kun forklares med at i måske har været venner før!

Om man kan besøge kro med det samme eller efter 24 timer afhænger af om en af spillerne har slettet xx antal venner (mener det er 30 stk)
Hvis man skal besøge kroen med det samme vil det kræve at begge har slettet under 30 venner, og det blev netop lavet sådan for at ikke kunne fylde kroen igen og igen med nye venner... da kroen kom på beta var global chat fyldt med "tilføj mig" eller "kan tilføje" folk gik amok med at slette venner og sende eller modtage nye :)

Alle de nye spillere har fordel af at de kan besøge hinandens kro med det samme når de bliver venner.
 

Morten70

Medlem
Om man kan besøge kro med det samme eller efter 24 timer afhænger af om en af spillerne har slettet xx antal venner (mener det er 30 stk)
Hvis man skal besøge kroen med det samme vil det kræve at begge har slettet under 30 venner, og det blev netop lavet sådan for at ikke kunne fylde kroen igen og igen med nye venner... da kroen kom på beta var global chat fyldt med "tilføj mig" eller "kan tilføje" folk gik amok med at slette venner og sende eller modtage nye :)

Alle de nye spillere har fordel af at de kan besøge hinandens kro med det samme når de bliver venner.
Ok tak for svar, det giver mening :)
 
Top