KvK mere attraktiv

DeletedUser2660

Guest
hvis man gerne ville gøre kvk mere attraktiv og få spiller % delen op skal man fjerne focus fra kl 20 og evt istedet sætte tid på hvornår en erobret sektion giver point og låses op igen .... om det skal være 6,8,12 ell 24 timer aner jeg ikke, men det er det største problem i mine øjne jeg spiller selv kun på iPad og bruger puffin ikke optimalt men kan fungere, og hvis man flyttede focus fra kl 20 på den måde kunne man som side gevinst opnå at kvk ikke crashede så meget
 

Lizif

Aktivt medlem
Flash udgår 2020 så det med at bruge puffin/flash vil ikke virke meget længere, og FoE stopper måske med at bruge flash før den tid da det kræver ekstra arbejde at lave spillet i både HTML5 og flash.

Ved så ikke om puffin vil kunne køre HTML5 på mobil til den tid, det virker så vidt jeg har hørt ikke lige nu og her med puffin og HTML5 på mobil
 

skoven.

Medlem
hvis man gerne ville gøre kvk mere attraktiv og få spiller % delen op skal man fjerne focus fra kl 20 og evt istedet sætte tid på hvornår en erobret sektion giver point og låses op igen .... om det skal være 6,8,12 ell 24 timer aner jeg ikke, men det er det største problem i mine øjne jeg spiller selv kun på iPad og bruger puffin ikke optimalt men kan fungere, og hvis man flyttede focus fra kl 20 på den måde kunne man som side gevinst opnå at kvk ikke crashede så meget

Ville være fint med en kl. 21
Det er alle de fejl crass i kvk som har skæmt folk væk fra det...
 

DeletedUser2010

Guest
Jeg kan kun tilslutte mig holdningen med at fjerne et bestemt tidspunkt for reset i KVK. Det er måske ikke det værste problem i Danmark, men i lande med flere tidszoner kan det være umuligt for klanmedlemmer at møde fælles op samtid da det jo er på forskellige tidszoner, og muligvis den største grund til så mange spillere ikke spiller i KvK.
For at gøre KvK meget mere dynamisk og gøre man fjerne 90% af alt KvK som foregår ligenu nemlig fra (20.00-20.30), skal skjold have en markant kortere beskyttelse tid. ( maks 8 timer helst kortere.)
Spillet handler om at kæmpe ikke sidde bag et skjold, det er dog min helt egen holdning :)
 
Top