Læg bygning på lager

DeletedUser1631

Guest
Hvis man vælger at bruge "læg bygning på lager" på et skjulested for slyngler, som er låst helt op.
Vil det så fortsat være låst helt op når man bygger det igen ?
Og hvis man har flere på lager, kan man så se forskel på dem?
 

Lizif

Aktivt medlem
Du kan ikke bruge "læg bygning på lager" på et skjulested.. heller ikke ønskebrønd, så gælder sikkert alle bygninger der ikke har en bestemt tidsalder.
 

DeletedUser1631

Guest
Du kan ikke bruge "læg bygning på lager" på et skjulested.. heller ikke ønskebrønd, så gælder sikkert alle bygninger der ikke har en bestemt tidsalder.

Er det noget som support kan fortælle om er meningen, eller om det vil blive rettet I fremtiden?
Hvis det ikke bliver rettet, så kan I eventuelt rette navnet på den til "læg nogle bygniner på lager, ikke alle, men kun nogle"

Kan også forstå at hvis man har en MK kaserne, og har låst begge pladser op, så hvis man smider den på lager, og bygger den igen, så er den ene plads låst. Får man refunderet de diamanter der så bliver fjernet fra ens bygning?
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser2122

Guest
Er det noget som support kan fortælle om er meningen, eller om det vil blive rettet I fremtiden?
Hvis det ikke bliver rettet, så kan I eventuelt rette navnet på den til "læg nogle bygniner på lager, ikke alle, men kun nogle"

Kan også forstå at hvis man har en MK kaserne, og har låst begge pladser op, så hvis man smider den på lager, og bygger den igen, så er den ene plads låst. Får man refunderet de diamanter der så bliver fjernet fra ens bygning?

Hej Fonse.
Det er en fejl at slyngelskjul og ønskebrønde ikke kan lægges på lager. Dette vil blive rettet.
Alle diamant-oplåste pladser på bygning der kan lægges på lager, vil blive låst når de lægges på lager. Diamanter refunderes ikke.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser352

Guest
Hej Fonse.
Det er en fejl at slyngelskjul og ønskebrønde ikke kan lægges på lager. Dette vil blive rettet.
Alle diamant-oplåste pladser på bygning der kan lægges på lager, vil blive låst når de lægges på lager. Diamanter refunderes ikke.

Mvh.
Fugazi.
Hvordan kan det være at jeg kan købe en Diamant Bygning og ikke må gemme den , har jo betalt for det.
 

DeletedUser2122

Guest
Hvordan kan det være at jeg kan købe en Diamant Bygning og ikke må gemme den , har jo betalt for det.

Hej Regama 1506

Det er kun Bygninger der er tilknyttet en speciel begivenhed der kan lægges på lager. Så ingen af de bygninger der er tilgængelig i byggemenu kan derfor lægges på lageret.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser1631

Guest
Hej Regama 1506

Det er kun Bygninger der er tilknyttet en speciel begivenhed der kan lægges på lager. Så ingen af de bygninger der er tilgængelig i byggemenu kan derfor lægges på lageret.

Mvh.
Fugazi.
¨Kan vi få en status på hvor langt de er på at rette fejlen?
 

DeletedUser2122

Guest
¨Kan vi få en status på hvor langt de er på at rette fejlen?
Hej Fonse

Ingen status på hvornår det er løst, med hensyn til slyngelskjul og ønskebrønde.
Så tålmodighed. Vi følger op på det.

Mvh.
Fugazi.
 

DeletedUser623

Guest
Store Buildings eller læg bygninger på lager som den hedder på dk-servere (skidt navn) blev introduceret under Efterårs eventet 2016, som kørte fra 19. september til 6 oktober. Nu skriver vi 20 .marts i dag så det er altså over ½ år siden den blev introduceret. Imellemtiden har vi haft både nye bygninger under events og sågar en helt ny tidsalder er lige blevet introduceret. Vi kan stadig ikke bruge dem til ønskebrønde og slyngelstuer eller for den sags skyld klosteret. jeg synes prioriteterne er en smule fejlprioriteret, og det er da ikke ligefrem fordi der arbejdes særlig seriøst på det.
 

DeletedUser2329

Guest
Hej Fugazi
Jeg tro stadig der er problemer med "Læg en bygning på lager" !
Det undre mig nemlig, jeg havde en bygning bygget "Velkomsts Brønd" og en"Velkomsts Brønd" på lager, den der var bygget lagde jeg på lager, med "Læg en bygning på lager" ingen problemer, men da jeg skulle have den ud igen opstod problemet, nu dukkede "Læg en bygning på lager" ikke op igen også selv om jeg byggede den anden "Velkomsts Brønd".
Det kan da ikke være rigtig at man kan miste sin "Læg en bygning på lager" ?
Så vil i godt fikse problemet og give mig min "Læg en bygning på lager" tilbage".
Venlig hilsen
Mr XRay
 

DeletedUser2122

Guest
Hej Fugazi
Jeg tro stadig der er problemer med "Læg en bygning på lager" !
Det undre mig nemlig, jeg havde en bygning bygget "Velkomsts Brønd" og en"Velkomsts Brønd" på lager, den der var bygget lagde jeg på lager, med "Læg en bygning på lager" ingen problemer, men da jeg skulle have den ud igen opstod problemet, nu dukkede "Læg en bygning på lager" ikke op igen også selv om jeg byggede den anden "Velkomsts Brønd".
Det kan da ikke være rigtig at man kan miste sin "Læg en bygning på lager" ?
Så vil i godt fikse problemet og give mig min "Læg en bygning på lager" tilbage".
Venlig hilsen
Mr XRay

Hej Mr. XRay.
" læg bygning på lager " er en belønning som man kan modtage ved at udføre forskellige opgaver eller handlinger. evt som gevinst fra relikvie også i KE. Man kan få flere af disse som belønning, når man udfører flere opgaver.
" læg en bygning på lager " er en ressource som forbruges ved handlingen.
Så har man brugt 1 på en bygning er den mistet.

Mvh.
Fugazi.
 
Top