Lille grafikfejl i Forum

DeletedUser

Guest
Hej,
Jeg har opdaget en lille fejl i Forum, hvor den nederste linie i et indlæg mangler den nederste række pixels..!! Dvs. bund-stregen i f.eks. et "g" eller "j" er blevet "skåret" af... Det er ikke altid, at fejlen opstår, men jeg har typisk lagt mærke til det i den sidst tilføjede post til tråden, men ingen regel uden undtagelser... Se evt. det 2. indlæg (fra Storm) i flg. link:

http://forum.dk.forgeofempires.com/showthread.php?348-byggede-uden-og-få

OBS - Den samme fejl skete også lige nu mens jeg skrev dette indlæg..!! Da jeg indsatte det ovenstående link, blev den nederste række pixels ikke vist på skærmen. De kom dog frem da jeg trykkede "Enter"..!! Prøvede at slette linieskiftet med "Backspace", hvorefter der igen blev slettet en række pixels, som atter blev vist ved igen at trykke "Enter".

Mvh.
Banditten
 

DeletedUser12

Guest
Umiddelbart kan jeg ikke se der mangler pixels i det indlæg. Kan du evt lave et print screen og ligge det her, så vi bedre kan vurdere om det er en fejl hos dig eller på forummet :) På forhånd tak
 

DeletedUser

Guest
Det kan jeg godt forstå, for nu er fejlen sprunget ned til 3. indlæg - meget mystisk, men jeg forsøger at vedhæfte et skærmdump.Unavngivet.jpg
I indlæget fra m-k-jensen mangler den nederste række pixels - håber det fremgår tydeligt nok..??
 

DeletedUser12

Guest
Ja jeg kan godt se den fejl... må indrømme at jeg ikke har set det selv. Hvilken browser er det du bruger?
 

DeletedUser

Guest
Har lige testet linket i følgende 4 browsere: Internet Explorer 9, Mozilla Firefox 15, Opera 12 og Chrome 21.

Resultatet er at Internet Explorer 9, har problemer med at rendere grafikken i forummet korrekt og derved mangler der nogle pixels. De 3 andre nævnte browsere har ikke problemer med renderingen af forummet.

~ Il Passionato ~
 

DeletedUser

Guest
Med sådan en kapacitet som Il Passionato kommer man da hurtigt til kort - 4 forskellige browsere, wow ;)
Det lader jo så til, at problemet/den lille fejl er lokaliseret, og jeg bruger da også Internet Explorer version 9.0.8112.16421
Go' aften, Banditten :cool:
 
Top