loot tilbage holdes pga quest really?

SeVeN

Nyt medlem
hvorfor er det man får en event quest med 3 hændelser på min grund. der går så en hel mandag med 1 hændelse idag logger man så ind til 14-15 hændelser det vil sige i sidder og holder folk tilbage i henhold til questen. det gir jo ingen mening. som ny spiller hjælper det ikke til at holde på spillere.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej
Det er tilfældigt hvornår hændelserne kommer i din by. Men i Events opgaver er der da et alternativ til det at finde hændelser i byen :)
mvh
jmfab
 

Nicolo

Medlem
hvorfor er det man får en event quest med 3 hændelser på min grund. der går så en hel mandag med 1 hændelse idag logger man så ind til 14-15 hændelser det vil sige i sidder og holder folk tilbage i henhold til questen. det gir jo ingen mening. som ny spiller hjælper det ikke til at holde på spillere.
Jeg synes at havde læst et sted (formentlig Wiki) at der kommer 10 hændelser i ens by dagligt. Om du så er på når de er der er tilfældigt. Nogen varer i lang tid andre i kort tid.
Jeg synes dog ofte at de her hændelses opgaver kommer samtidig med at man kan vælge en anden opgave frem for hændelsen.
 
Top