Mønter til fp- en lettere løsning?

DeletedUser1517

Guest
Kære medspillere.

Er jeg den eneste der synes det er træls at man skal klikke ualmindeligt mange gange på musen, når man endelig beslutter sig for at bruge sine mønter?
Kunne godt tænke mig en funktion, lidt al á diamant-til-fp, hvor man kan købe op til 5 eller 10 fp ad gangen, og gerne direkte til sb'er, som man nu kan gøre det med sp-pakkerne.

Mvh Noob
 

DeletedUser431

Guest
Fedt, benner og jeg sad lige og snakkede om det. Skulle lige til at foreslå det da jeg så tråden her.. Hør noget fra dem Dragon?
 
umiddelbart ville jeg foreslå, at man havde mulighed for at købe f.eks. op til 20 FP ved træk med cursoren, og der samtidig er et billede som viser antal valgte FP samt hvad beløbet løber op i.

men jeg er stadig lidt irriteret over, at når man bruger en 10 FP-pakke, så nulstilles uret og man starter forfra med at genoptjene til næste FP, hvorfor kører uret ikke bare videre, men optjeningsbarren bare bliver stående på 10 FP, så uret bare starter forfra og undlader at give det 11.- FP.
(det er det samme når man høster FP fra sb/og andre bygninger, passeres 10 FP, så starter uret forfra)

Hvorfor skal vi straffes for at SB´er og rådhus er kommet op i lvls??
 

Hyne68

Aktivt medlem
umiddelbart ville jeg foreslå, at man havde mulighed for at købe f.eks. op til 20 FP ved træk med cursoren, og der samtidig er et billede som viser antal valgte FP samt hvad beløbet løber op i.

men jeg er stadig lidt irriteret over, at når man bruger en 10 FP-pakke, så nulstilles uret og man starter forfra med at genoptjene til næste FP, hvorfor kører uret ikke bare videre, men optjeningsbarren bare bliver stående på 10 FP, så uret bare starter forfra og undlader at give det 11.- FP.
(det er det samme når man høster FP fra sb/og andre bygninger, passeres 10 FP, så starter uret forfra)

Hvorfor skal vi straffes for at SB´er og rådhus er kommet op i lvls??

Man bruger vel kun sine fp-pakker når man skal smide i andres (eller egne) SB´er og formegentlig i meget sjældne tilfælde til forskning. De sjældne tilfælde man føler sig nødsaget til at bruge til forskning, kan man jo vente til der lige er tikket fp ind på timeren, så skaden er minimal.
Bruger man fp-pakker til donation til SB kan det jo gøres uden det går ud over uret. Også 10 fp-pakkerne.
 
Man bruger vel kun sine fp-pakker når man skal smide i andres (eller egne) SB´er og formegentlig i meget sjældne tilfælde til forskning. De sjældne tilfælde man føler sig nødsaget til at bruge til forskning, kan man jo vente til der lige er tikket fp ind på timeren, så skaden er minimal.
Bruger man fp-pakker til donation til SB kan det jo gøres uden det går ud over uret. Også 10 fp-pakkerne.

Den vil jeg da meget gerne have forklaret hvordan virker, for den har jeg endnu ikke set.
 

DeletedUser2122

Guest
Den vil jeg da meget gerne have forklaret hvordan virker, for den har jeg endnu ikke set.

du går ind i en spillers by . åbner den SB du vil donere i. og klikker på + ikonet . så kan du donere fp pakker uden at de går i din FP-bar
 

DeletedUser1517

Guest
umiddelbart ville jeg foreslå, at man havde mulighed for at købe f.eks. op til 20 FP ved træk med cursoren, og der samtidig er et billede som viser antal valgte FP samt hvad beløbet løber op i.

men jeg er stadig lidt irriteret over, at når man bruger en 10 FP-pakke, så nulstilles uret og man starter forfra med at genoptjene til næste FP, hvorfor kører uret ikke bare videre, men optjeningsbarren bare bliver stående på 10 FP, så uret bare starter forfra og undlader at give det 11.- FP.
(det er det samme når man høster FP fra sb/og andre bygninger, passeres 10 FP, så starter uret forfra)

Hvorfor skal vi straffes for at SB´er og rådhus er kommet op i lvls??
Enig!
Det med at tiden til næste fp er træls, for jeg føler også at man bliver straffet for at have en højt lvl CC f.eks. Det kunne man måske (ved ikke om det er teknisk muligt) klare ved at give den enkelte spiller en tids-buffer på 1 minut, så ville man have rigeligt tid til at bruge de høstede fp.
 
Men så fatter jeg ikke at der ikke også er mulighed i forskning for samme "+", så man også der har mulighed for at bruge FP-pakker uden om tidsbarren.
Hvis vi kunne få det, så er der jo kun problemet i forbindelse med høstning af diverse SB-ere.
 

DeletedUser2122

Guest
Men så fatter jeg ikke at der ikke også er mulighed i forskning for samme "+", så man også der har mulighed for at bruge FP-pakker uden om tidsbarren.
Hvis vi kunne få det, så er der jo kun problemet i forbindelse med høstning af diverse SB-ere.

Muligheden for Fp-pakker direkte i teknologitræet, uden om Fp-baren, vil blive taget op.
Høstning af SB, kan foretages umiddelbart efter at man har modtaget et fp. og tælleren er nulstillet, så er skaden minimal.
 

DeletedUser1517

Guest
Høstning af SB, kan foretages umiddelbart efter at man har modtaget et fp. og tælleren er nulstillet, så er skaden minimal.
Men man bliver jo stadig "straffet". Hvis ikke man er på præcis til der skal høstes, og ellers ikke i mellemtiden har været væk fra spillet i mere end 10 timer imellem 2 dages høst, ikke sandt?
Er der en teknisk mulighed for en slags tidsbuffer? 1 minut f.eks. vil jo give rigeligt tidtil at nå at bruge sine fp, inden fp tikkeren nulstilles.
 

DeletedUser1517

Guest
Prøver lige igen i tilfælde af at I (admins) ikke har forstået spørgsmålet.
Er der mulighed for at få et minut eller lignende, til at bruge sine fp, inden fp uret nulstilles?
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Jeg kan indsende det som forslag men uden garanti for at det bliver en realitet
 

DeletedUser1517

Guest
Jeg vil såmænd bare gerne vide om det er teknisk muligt ;)
 

DeletedUser1271

Guest
Burde vi ikke også snart kigge på, om man ikke burde kunne købe forge points for sine forsyninger?

For som med rigtig forskning så kræver det jo ikke kun penge, men også forsyninger i sine forskellige former.
 

DeletedUser2122

Guest
Burde vi ikke også snart kigge på, om man ikke burde kunne købe forge points for sine forsyninger?

For som med rigtig forskning så kræver det jo ikke kun penge, men også forsyninger i sine forskellige former.

Forslaget vil blive indsendt, men uden garanti for at det bliver en realitet
 
Top