Madame fortuna.....

DeletedUser588

Guest
Er der nogen der kan fortælle mig hvilken disse enheder er, desuden vil jeg gerne vide hvad man skal bruge disse artbilleder til?? Udklip.JPG
 

DeletedUser423

Guest
Der menes tunge enheder f.eks. Haubits, Grenader, kejserlig livvagt osv.

Men der er den oversættelsesfejl der også har været før, hvor engelsk 'any' bliver oversat til enhver
 

DeletedUser

Guest
Det er bestemt korrekt hvad DennyCrane siger. Teksten til opgaven skal være "Hav 4 af den samme type tung enhed". Det lader heller ikke til at ordet Artwork er blevet oversat, men det skulle være et Kunstværk.

Kunstværket er leveret til personlig brug (i modsætning til kommerciel brug) - så uanset hvad du vil gøre med det. At kigge på det er en god start. :)
 

DeletedUser365

Guest
Hvad kan man bruge Artwork til ? Når jeg trykker på slette knappen, så står der "diamanter refunderes ikke", får man diamanter for at downloade de der billeder ?
 

DeletedUser

Guest
Kunstværkerne (Artwork) er billeder (også kendt som konceptkunst) fra spillet om bygninger og andre ting, som blev designet og enten ikke brugt, eller kan give en ide om, hvilke bygninger der er at forvente til fremtiden osv., deraf at det kommer fra en spåkone, der lige præcis siger, at hun vil fortælle om fortiden, nutiden og fremtiden.

Man får ikke diamanter for at downloade billeder. Teksten siger jo, at diamanter ikke refunderes, så det burde jo være modsat, nemlig at man skulle betale diamanter for billederne, men det må bestemt være en fejl med den meddelelse, da vi ikke opkræver diamanter for billeder.. overhovedet.
 

DeletedUser

Guest
Storm skal man træne 4 tunge enheder eller bare have dem
 

DeletedUser530

Guest
Jeg er nået til hvor jeg skal sælge 2 beboelses bygninger samt en anden opgave, men de solgte bygninger bliver ikke registreret, så har jeg prøvet at sælge to mere men det virkede heller ikke, hvad er der galt?
 

DeletedUser12

Guest
Som der står i beskeden der blev sendt rundt ingame tidligere i dag så er det en fejl fra oversættelsesstudiet... der skal stå køb 2 bygninger.
 

DeletedUser644

Guest
Er der nogle krav til hvilke 4 enheder afhængigt af hvilken tidsalder, man er i?
Jeg har f.eks. fire tungtrustede riddere og fire tungt kavalari. Men Madame Fortuna mener åbenbart stadig ikke at jeg har løst hendes opgave ;)
 

DeletedUser361

Guest
Nej der ikke kræv afhængigt af tidsalder, men de enheder du nævner er hurtige enheder. Tunge enheder er kriger, Legionær, Rustningsklædt Infanteri, Tungt Infanteri, Kejserlig Livvagt, Grenader og Haubits.
 
Top