Manglende præmie for at vinde i kampene i tårnet

Hej med jer.

Jeg (JuliusEmil13) vandt i moderne æra's tårn i b-verden med 124 kampe. og har lige til nu ventet på opdateringen af medaljer.
MEN Jeg har lige nu (lidt over 02.00 den 19-5) konstateret at jeg har fået nye naboer og ikke har fået de 900 medaljer som man får ved at vinde turneringen i Det morderne æra tårn, hvor kampene ville blive opgjort kl. 21.44.


Er der nogen der har oplevet det før?

PS: Når jeg prøver at gå ind i tårnet igen efter at have slettet mit interne lager, har jeg konstateret at spillet ændre sluttidspunktet for kampene i tårnet for den moderne æra - har prøvet det 2 gange og tidspunktet ændrer sig.
Så der må være en fejl.

JuliusEmil13
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
Du har vundet turneringen og du har fået medaljerne. Skriv en ticket en anden gang, hvis du er i tvivl.
 
Hej Brain

Jeg forstår ikke hvad du mener med en ticket?

Jeg har stadig ikke fået de 900 medaljer for at vinde i tårnet i går - der er ikke sket nogen ændring efter ca. 21.38 hvor jeg var inde sidste gang for at se om jeg skulle kæmpe mere for at vinde de 900 medaljer. I tårnet stod der at det ville blive gjort op kl. 21.44.

Datoen i mit nye tårn er ændret igen siden jeg var inde i går - nu ser datoen ud til at være mere rigtigt.

JuliusEmil13
:mad:
 

DeletedUser

Guest
Højre klik i spillet og klik support, så kommer du i direkte kontakt med os.
 
Hej Brain

Tak for oplysningen.

Vedr. Medaljer så har jeg altså ikke fået de 900 medaljer i søndags, og jeg har da heller aldrig set mig blive nævnt som vinder af den turnering der blev afsluttet kl. 21.44 søndag aften. Jeg havde ca. 22o8 medaljer kl. 21.38.
Vinderen fra forrige uge stod der frem til godt 2 om natten hvor vi fik nye naboer, og så var det en helt anden spiller der havde vundet!
Så jeg fatter det ikke.

JuliusEmil13
 

DeletedUser12

Guest
Det er derfor du er nødt til at logge ind i spillet, højreklikke i spillet, vælg support og opret en supportanmodning. Vi kan desværre ikke hjælpe dig via forummet.
 
Top