Markedsplads for Klanskattekamre

Morten70

Medlem
med KE og KvK blev indholdet i klan-skattekamren forbrugt jævnt (ligemeget af alle typer varer)
Men med indførsel af Klanslagmark, er det blevet bestemte varer der bliver brugt og ikke andre (afhængig af hvilke type bygninger, der er ens favoritter)

Kunne man have en markedsplads for klanskattekamre for byttehandler, i samme stil som den individuelle markedsplads ???

Hvis misbrug frygtes, kunne man sige, at der intet pointafkast var, ingen fp forbrugt, og kun lige-over byttehandler inden for samme æra af varer

En "handelsafgift" kunne være på medaljer fra klanskattekammeret
 
Senest redigeret:

majsen3

Medlem
Eller mulighed for at bytte varerne intern i varegruppen evt. mod betaling af medaljer.
Eks.
Der er følgende varer
Koks 4953
Gødning 2090
Gummi 1254
Tekstiler 4284
Hvalolie 5682
Og så mulighed for at ombytte 2000 hvalolie til 2000 gummi, eller 1600 gummi.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hejsa
Er sikker på at dette forslagt allerede er sendt ind før, men vi gør det da bare igen, da ideen er go.
mvh
jmfab
 

majsen3

Medlem
Hvordan går det med forslaget? Skævvridningen imellem varerne i samme tidsalder bliver større og større. Jeg savner en mere balanceret brug af varer i KS.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Forslaget er jo sendt ind, men det er jo langt fra alle forslag som udviklerne syndes det skal implementeres.
Håber det svarer på dit spørgsmål
Mvh
Jmfab
 

majsen3

Medlem
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at der skete noget med balancering af varer i forhold til KS.
Lige nu er der en varegruppe, hvor forskellen på 2 varer er 29699.
Og det er tit og ofte de samme 2 varer, der bliver brugt/ikke brugt i forskellige omgange.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Det er helt tilfældigt hvilke varer som bliver udvalgt så når det er skævt betyder det bare at I har været uheldige
 

Thomas.M

Medlem
KS er ved at udvikle sig til KVK,,, der er meget få klaner som optager små spillere fordi de skal så bruge varer fra deres tidalder for at bygge bygninger.
det vil sige at kun toppen af poppen bliver optaget.. Der skal lige kikkes på det.. så man ikke kun har klaner som kun spænder over 1-3 tidaldre..
 
Top