Markedsplads

DeletedUser

Guest
Hej,

På markedspladsen, under fanen 'Dine aktuelle tilbud' vises de tilbud jeg har oprettet ikke.

Folk kan godt se og byde på mine varer, men det er frustrerende ikke at have et overblik over hvad jeg har sat til salg.
 

DeletedUser12

Guest
Jo det er korrekt. Lige så snart du sætter noget til salg så fjernes det fra dit lager så vidt jeg husker.
 

DeletedUser

Guest
Kunne det evt. være at det er fordi andre spillere allerede har accepteret alle dine tilbud? :) Prøv at genindlæse spillet og kig i din hovedbygning under Nyheder og se om folk har accepteret dine tilbud.
 

DeletedUser

Guest
Skolehaven> Den er jeg med på, men det er ikke deri mit problem ligger.

Storm> Jeg har tjekket. og der går som regel et par timer inden mine tilbud bliver accepteret, men jeg får aldrig mulighed for at se mine tilbud, på fanen hvor de burde stå.
Jeg har også prøvet flere browsere, ryddet cache mapper m.v.
 

DeletedUser

Guest
Den eneste tidligere fejl jeg kan finde om emnet, har været noget lignende men løsningen var, at man bare skulle give serveren tid til at registrere tilbuddene. Det lyder dog ikke helt som det du er ude for, så skriv lige til mig her, så kigger vi på det: Support
 

DeletedUser

Guest
hmm falder over denne og tror jeg har samme "problem"

Balladen og spørgsmålet opstår fordi man ikke kan se egne tilbud på markedspladsen, men udelukkende naboer, klanmedlemmer, samt npc tilbud.

Jeg er med på at ens lager opdateres, samt oversigten over egne tilbud viser disse data!

Rent logisk ville det være rart hvis også ens egne tilbud kom frem når man kiggede på markedspladsen. Og det er, som jeg forstår, hvad det oprindelige spørgsmål gik på !!
 

DeletedUser

Guest
Når jeg sætter varer til salg på markedspladsen under fanen "Opret tilbud", bliver mit varelager med det samme nedskrevet med f.eks. 25 Vin, som jeg ønsker at hande med 15 Honning (hvis nogen vil acceptere min pris..??) Jeg kan derefter finde mit tilbud til de øvrige spillere under fanen "Dine Aktuelle Tilbud" - se evt. billede...
FOE.jpg
 

DeletedUser

Guest
Helt korrekt - det er nu ikke det mit og så vidt jeg har forstået det oprindelige spørgmål går på.

Det går på at man i fanen "handel" skal kunne se sine tilbud sammen med naboer og klan medlemmers - tanken er vel det giver et bedre overblik, og det vil jeg da også mene det gør.

Når markedspladsen ser ud som den gør, har jeg jo en mistanke om at udvikler synes det er godt nok! Og det er det (næsten) også :p
 
Top