Marsmalm

Tin Face

Nyt medlem
Jeg er ved at kæmpe mig igennem Marskoloni kortet.
Når jeg har vundet minerne, så tænker jeg at jeg får en præmie i form af marsmalm. Er det en engangspræmie, eller noget man fortsætter med at høste?
 

Tin Face

Nyt medlem
Bliv endelig ved, du skal bruge meget marsmalm
Det har jeg også tænkt mig, men mit spørgsmål går egentlig på, om den belønning man får for at klare sektoren er en engangsbelønning, eller om der kommer noget løbende fra den klarede sektor.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Når jeg har vundet minerne, så tænker jeg at jeg får en præmie i form af marsmalm. Er det en engangspræmie, eller noget man fortsætter med at høste?

Når du når til Mars i forskning, får du en Mars koloni, i den får du nogle Kreditter som bruges til at udforske muligheden for marsmalm i minerne. Du får efter 1, 4, 8, 24 timer, alt efter minens størrelse, at vide hvor mange marsmalm du kan mine og får nu muligheden for at forhandle eller kæmpe.
Når du har vundet får du Marsmalm, og du kan starte en ny udfordring.
Så nej, det er ikke en engangspræmie, du kan blive ved med at udvinde Marsmalm indtil du skifter til næste tidsalder.
Når du skifter til Asteroide belt vil din rum koloni flytte til Asteroide bæltet og dine Mars miner bliver låst men du får en bygning du kan placere i din main by, der kan give dig Marsmalm, lige som du får bygninger der kan give dig Mars vare.
Håber det hjælper
 

Tin Face

Nyt medlem
Når du når til Mars i forskning, får du en Mars koloni, i den får du nogle Kreditter som bruges til at udforske muligheden for marsmalm i minerne. Du får efter 1, 4, 8, 24 timer, alt efter minens størrelse, at vide hvor mange marsmalm du kan mine og får nu muligheden for at forhandle eller kæmpe.
Når du har vundet får du Marsmalm, og du kan starte en ny udfordring.
Så nej, det er ikke en engangspræmie, du kan blive ved med at udvinde Marsmalm indtil du skifter til næste tidsalder.
Når du skifter til Asteroide belt vil din rum koloni flytte til Asteroide bæltet og dine Mars miner bliver låst men du får en bygning du kan placere i din main by, der kan give dig Marsmalm, lige som du får bygninger der kan give dig Mars vare.
Håber det hjælper
Jeg har fyldt min marskoloni til renden for at samle kreditter indtil jeg har den første mine jeg kan høste fra. Mange tak for hjælpen Freja
 

FrejaSP

Aktivt medlem
I din Mars koloni, vær obs. på forbruget af forsyninger inden du producer Mars vare i din koloni. Dit atmosfære barometer skal være grønt, ellers koster det mange forsyninger
 
Top