medaljer, diamanter og handel

DeletedUser

Guest
Ok, så jeg har været her i nogle uger og er vild med spillet. Der er en masse der hjælper mig med at handle, men det der ærgrer mig er at jeg kun kan handle i forhold 2:1, mens andre kan handle 1:1 eller andre forhold. Hvordan kan det være?

Derudover var der jo sommerkonkurrencen med medaljer og masser af præmier, men hvad bruges medaljerne egentlig til? De kan ikke bruges til at købe noget for, er de kun til pynt?

Og endelig, diamanter: Jeg kan jo speede udvikling lidt op eller købe de der sten jeg lige mangler for at låse et nyt trin op, men hvornår skal de bedst bruges og hvordan får jeg flere?

Tak for hjælpen og tak for et fedt spil.
 

DeletedUser543

Guest
mht. handlerne må jeg være dig svar skyldig... men medaljerne kan du bruge til at købe udvidelser for, så du for mere plads i den by. ang. diamanter, brug dem kun på udvidelser, eller hvis du lige mangler en byggeplan til en storslået bygning, som du bare ikke kan finde ved at motivere eller polere andre. og heller ikke er så heldig at du kan handle dig til den. du skal ikke bare speede din produktion eller samle alle dine ting sammen det er spild. eller købe de vare du mangler eller helbrede soldater ell. det er også spild... du for mest ud af dem ved at købe udvidelser.... du kan købe dem for rigtige penge eller få dem ved at løse opgaver. nogle gange giver de diamanter. hvis du har ønskebrønde, kan du også være heldig at den giver diamanter.

hattemager
 

DeletedUser

Guest
mht. handlerne må jeg være dig svar skyldig... men medaljerne kan du bruge til at købe udvidelser for, så du for mere plads i den by. ang. diamanter, brug dem kun på udvidelser, eller hvis du lige mangler en byggeplan til en storslået bygning, som du bare ikke kan finde ved at motivere eller polere andre. og heller ikke er så heldig at du kan handle dig til den. du skal ikke bare speede din produktion eller samle alle dine ting sammen det er spild. eller købe de vare du mangler eller helbrede soldater ell. det er også spild... du for mest ud af dem ved at købe udvidelser.... du kan købe dem for rigtige penge eller få dem ved at løse opgaver. nogle gange giver de diamanter. hvis du har ønskebrønde, kan du også være heldig at den giver diamanter.

hattemager

Tak for svaret, det var pænt af dig. Jeg kan endnu ikke se hvordan jeg kan bruge medaljer til udvidelser, det er, indtil videre, kun diamanter jeg kan bruge, og dem gemmer jeg.
 
Jeg er ikke med i en klan. Endnu.

alt efter hvor langt du er i forskning, så er det en stor fordel at være i en klan, da handel med varer mellem klanmedlemmer ikke koster FP, samt der er typisk nogen i klanen som producerer vare med bonus, så du kan komme til de varer du ikke selv producerer med bonus.
 

DeletedUser

Guest
Jeg mangler stadig at få at vide hvordan man bruger medaljer til at komme videre, som det nævntes tidligere...
 

DeletedUser

Guest
Medaljer bruges til udvidelser.

Du kan læse meget mere om spillet under vores Guide Forum.

Tak for linket, der dog er enormt omfattende til et kort svar. Jeg ser stadig at det enkelte svar er, at man kan bruge medaljer til at udvide byen med. Ikke noget med hvordan, får jeg har endnu ikke set andet end diamant udvidelser. Måske det skyldes at den funktion ikke er tilgængelig endnu i min tidsalder?
 

DeletedUser12

Guest
Skriv evt en supportanmodning, så kan vi kigge på om der er noget galt. Du gør det i indstillinger på appen og ved at højreklikke i spillet i din browser. Begge steder vælges support.
 

DeletedUser

Guest
Skriv evt en supportanmodning, så kan vi kigge på om der er noget galt. Du gør det i indstillinger på appen og ved at højreklikke i spillet i din browser. Begge steder vælges support.

Ja ok...det er ikke noget I allerede bare lige gør? Jeg mener, hvis I mistænker at der mangler noget, hvorfor så vente på at jeg anmoder jer om at se på det?
 

DeletedUser12

Guest
Forummet og spillet hænger ikke sammen, så det er ikke noget vi bare lige gør. Men har du skrevet en supportanmodning ind korrekt, så kommer vi direkte til din konto på den verden problemet er på og kan gå til den med det samme.
 

DeletedUser1542

Guest
Hvis du ikke allerede har fundet ud af det, så kommer de automatisk under udvidelser, hvor jeg fik mulighed for at udvide, hvis jeg havde 10 medaljer.
 
Top