Medaljer til brug af udvidelse?

DeletedUser

Guest
Som helt ny spiller, har jeg endnu ikke helt gennemskuet, hvordan jeg kan vinde medaljer, ved at bekæmpe mine naboer?
Ønsket er at kunne udvide min grund, men umiddelbart har jeg ikke fået medaljer ved at besejre dem, så er det mig der er helt gal på den?

Mvh.

~Smølf
 

DeletedUser12

Guest
Hej Gæve Smølf

Du kan få medaljer på 4 måder, hvis jeg husker dem alle.
1. du kan vinde dem i tårnene. Det lille kort der er med områder til erobring. for at vinde et tårn skal du have slået flere enheder ihjel end dine naboer. Husk dog på at tab trækker ned.
2. Du kan få dem ved at bidrage til storslåede bygninger og blive i toppen der.
3. visse områder længere inde i spillet giver også medaljer ved at erobre dem.
4. så vidt jeg husker er der også bestemte af de senere opgaver der giver medaljer.
kan ikke lige komme i tanke om flere måder lige pt.
 

DeletedUser

Guest
Du skal huske på at turneringerne er over en periode på flere dage. Og medaljerne fordeles efter tuneringen er slut.
 

DeletedUser413

Guest
Hej Gæve Smølf
du kan ikke deltage i tårn-turneringerne, før du har erobret et stykke land med et tårn som bonus.
 

DeletedUser30

Guest
Hej Gæve Smølf
du kan ikke deltage i tårn-turneringerne, før du har erobret et stykke land med et tårn som bonus.

Jo det kan man godt, så længe man har enheder til et tårn, kan man være med i kampen om medaljer i tårnet, selv om man ikke har erobret landet med tårnet
 

DeletedUser413

Guest
Hvordan ser du hvor du ligger på ranglisten, og hvem du kan kæmpe med?
 

DeletedUser12

Guest
Du kan kæmpe med alle i dit nabolag og ikke andre. Ranglisten kan du kun tilgå hvis du har erobret det dertil hørende tårn. Har du erobret tårnet er det blot at klikke på tårnet og så åbner der en oversigt over status i tårnet :)
 

DeletedUser413

Guest
jo tak men kan man kæmpe om medaljer, og vinde uden at man har erobret et tårn?
 

DeletedUser30

Guest
Ja det kan man :)
Efter sidste opdatering, kan man efter et angreb, se hvem der er før og efter en, og hvor mange point de har i tårnet
 
Top