Militærbygninger viser halvmåne

pngnoxy

Medlem
Jeg har været ude for nogle gange nu, at militære bygninger har halvmånen som illustrerer ikke-producerende bygning svævende over sig - til trods for at bygningerne er i fuld gang med at træne enheder.
Opdaterer man siden, så forsvinder månen - men hvorfor kommer den pludselig utilsigtet frem midt under træning af enheder?
Eksemplet viser bygning som både træner enhed, men også har måne svævende over sig.

Unavngivet.jpg
 
Senest redigeret:

Daenerys

Medlem
den fejl er jeg også støt på flere gange.
jeg kan desvære ikke huske efter hvilken opdatering jeg første gang oplevede det.
 

DeletedUser

Guest
De har lagt mærke til det, men kan ikke lige finde præcis hvorfor det sker. I må gerne skrive til mig i support, så kan jeg videresende oplysninger til udviklerne, og de forhåbenligt kan lokalisere fejlen. :)
 

DeletedUser

Guest
Her er et eksempel på denne fejl, som jeg lige er stødt på...
Har skrevet til support, som du beder om, men jeg kan ikke finde ud at, at vedhæfte billedet, så det kommer her...
Mvh.
banditten :cool:
Forkert halvmåne.jpg

Jeg kan tilføje, at fejlen var der stadig, selvom jeg besøgte en ven for at motivere hans Storslåede Bygning, men den forsvandt efter at browseren blev genindlæst.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu er det et par måneder siden, at jeg sidst bemærkede en "forkert" halvmåne, men det er sket igen...
Såfremt det er nogen hjælp, vedhæfter jeg lige et billede af et andet eksempel.
Denne gang med Google Chrome, og det er i Arvahall.
Mvh.
Banditten :cool:
Forkert halvmåne.jpg
 

DeletedUser

Guest
Jeg har læst i et andet forum at dette skulle være løst i version 1.01 som er lige på trapperne...
 
Top