Mistede ressourcer

DeletedUser342

Guest
Mistede 5 stk 'toppet brostensvej' eller værdien af samme: 1500 værktøj og 500 guld.

Samtidig fik jeg et meddelsesvindue med teksten ' teknisk fejl'.

'Teknisk fejl' : røveri ved aftentide vil jeg kalde det. Resten af min klan er også udsat for disse tekniske overfald og har oz mistet enorme ressourcer på 'dass Technische Fehler'

Fremover kaldet FoE: Forge of Errors


Mvh

Loppe13
 

DeletedUser12

Guest
Det er et spil i beta fasen og fejl vil forekomme. Det er dem I har indvilliget i at være med til at finde ved at deltage. Ved opdagelsen af fejl så skal i kontakte support via supportanmodningsfunktionen og så skal vi nok kigge på sagen. Du finder support ved at højreklikke i spillet og vælge support i fanen der kommer frem.
 

DeletedUser

Guest
Og lige for at oplyse alle om det her, så kommer der her en forklaring på problemet som flere sikkert er stødt på de seneste par dage:

Du skal rydde din browsers cache, da dette vil løse dit problem. Jeg anbefaler også at rydde cachen efter hver større opdatering. Her er instruktioner om, hvordan du rydder din browsers cache: Klik her

Jeg forstår at det ser ud som om, at du har mistet disse ressourcer, men i virkeligheden havde du ikke ressourcerne i første omgang. På grund af korrupte/gamle data i din browsers cache, blev dine ressourcer præsenteret fejlagtigt lokalt, hvilket gjorde at du kunne bygge. Men et crash sker, når udgifterne overstiger de »faktiske« server data (dine rigtige antal ressourcer ligger på serveren). Når det genindlæses efter crashet, bliver din browsers cache tvangs-opdateret og de ​​korrekte ressourcer vises, hvilket giver en "illusion", som om du tabte dine ressourcer.

Dette er et problem der stødes på med mange flash spil, og vores udviklere arbejder ihærdigt på at finde en sammenhængende, og pålidelig måde til at "tvinge" browsere til at opdatere deres cache. Samtidig har vi modtaget rapporter om dette fra de andre markeder, og vi presser på for at få fjernet fejlen.
 

DeletedUser

Guest
Vi har opdaget, at man i nogle tilfælde faktisk mister ressourcer, og det sker specielt ved erstattelse af veje med "Ujævn brolagt vej". Fejlen er blevet fundet og rettet, men vi får først rettelsen med 0.21, som kommer inden længe. Så jeg vil råde jer til ikke at bruge denne vej indtil vi har fået den nye opdatering.
 
Top