Mogulriget Feedback og spørgsmål

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Diskuter bosættelsen om Mogulriget her

[TD]Minaret
Det er ikke alt, I kan optjene fragmenter af et Valgsæt til minaret som belønninger ved at færdiggøre bosættelsen hurtigt nok. Minareten er en 2x2 opgraderbar bygning med 4 niveauer, og den giver jer mønter, tilfældige varer, Forge Points og forsyninger.

Når den når niveau 4, giver den:

  • Mønter
  • Når motiveret:
    • +5 tilfældige varer
    • +3 Forge Points
    • Forsyninger
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Nye udsendinge:

Sidst men ikke mindst har Mogulrige bosættelsen nye eksklusive udsendinge, der kommer til din hovedby og sidder i dit rådhus for at give dig særlige bonusser. Der er i alt 4 nye udsendinge, og de kan opnås som en belønning ved at færdiggøre 2, 5, 7 og 9 gennemspilning i den nye bosættelse.

BaburMumtaz MahalHamida Banu BegumShah Jahan
reward_icon_emissaries_mughals_babur.png
reward_icon_emissaries_mughals_banu_begum.png
reward_icon_emissaries_mughals_mumtaz_mahal.png
reward_icon_emissaries_mughals_shah_jahan.png
1 Forge Point
Medaljer​
3 varer fra jeres tidsalder​
3 varer fra den foregående tidsalder​

Vi ser frem til at læse jeres feedback, så fortæl os venligst had I synes om den nye bosættelse fra Mogulriget her :)

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Venlig hilsen,

Jeres Forge of Empires Team
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg har desværre ikke noget positivt at sige om den bosættelse. Efter min meninger den meget dårlig afbalancerer og ikke klar til live serverer. Hvis i har andre bosættelser i ikke er færdig med, gør dem færdige først og lad os håbe Inno fikser denne bosættelse. Som den er nu på beta tager den meget lang tid og man er nød til at rive ned og bygge op hele tiden. Hvad der svare til mønter er der meget få af og diplomati kræver at man river bygninger ned for at få nok når man skal åbne for nye bygninger.

Jeg håber i lykkes bedre med denne bosættelse end det er lykkes for mig på Beta.
 

EB-9

Medlem
Enig - har set mooingcats youtube video om denne bosættelse - alene tidsforbruget til at åbne den første rupee producerende bygning svarer til at man næsten kan gennemføre et gennemløb af den ægyptiske og fragmenter til obelisken er meget attraktive i forhold til hvad der kan opnåes i denne bosættelse. Den skal afkortes betydeligt før den bliver interessant - ihvertfald for udviklede spillere
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Tænker at denne bosættelse er så meget anderledes end tidligere bosættelser så man skal tænke helt anderledes. Denne hjælper lidt
Men giver måske først mening når man har fjumret rundt og gjort det helt forkert
 

S B M

Medlem
Hej Nu har jeg haft gang i bosættelsen i en uges tid, og er ikke kommet langt fra start, halvdelen af tiden har mine kulturbygninger stået stille, da det næsten er umuligt at samle rupier nok til en 4 timers produktion, da der også skal bygges ekstra veje, fordi man ikke bare kan bygge som man vil. Det kræver næsten natten med for at indsamle rupier. Er helt enig med Freja og EB-9 at den burde laves om, og hvorfor lave så fin en bosættelse så avanceret den næsten ikke er til at gennemføre.
 

IHOP

Medlem
Absolut det elendigstes og kedeligste Bosættelse, der er reelt ingen underholdning i den - der er sgu mere kvalitetstid i at starte en ny by på en anden server, det må kunne gøres bedre.
Sæt den bosættelse på hold, indtil i har fået moderniseret den
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Jeg har nu startet mine første 2 bosættelser på A og B og det går meget bedre end på Beta. Som i kan se, har jeg 2 spor klar til diplomati bygninger,
jeg sletter huse lige efter høst og bygger dem igen når jeg er færdig med at bruge diplomati bygningerne.
Jeg har rupier nok til de 2 produktions bygninger Jeg er også bed at få min bosættelse på Beta til at fungere bliver dog ikke færdig til tiden.

Mongul-A.jpg
 

Vedhæftede filer

  • Mongul-B.jpg
    Mongul-B.jpg
    297,9 KB · Set af: 6

Tacitus Høgen 9

Nyt medlem
Kan kun give alle andre ret.. Dette er den kedeligste bosættelse at komme igennem. Alt ting tager en evighed og så er den hammer dyr. Det er langt billigere at tage 20 ekstra levels i TKH.

Jeg overvejer kraftigt at stopper allerede efter første runde da tid og mål ikke stemmer overens med udbyttet.
 

EB-9

Medlem
Mangler at oplåse de sidste 2 bygninger med lidt mere end 10 dage tilbage i 1. gennemløb. Den er alt for kedelig og langsommelig - så det bliver ikke til mere end det 1. gennemløb. Glæder mig til at komme igang igen med den Ægyptiske :)
 
Jeg droppede bosættelsen i sidste opgave da jeg ikke kunne finde plads til 1500 diplomati.....det var det værste tidsspilde længe og overgår Vikingebosættelsen med flere lysår. Få den fikset eller skrot den...
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Man skal sætte sine udvidelser så man har 2 rækker fra rådhuset som er så lange som muligt. Så kan man få nok bonus til at nå 1500.
Så byen skal ligne en firkant med to lange veje ud - en lodret og en vandret. Er næsten igennem den 3. runde nu

Husk at udstikkerne skal være udfor portene i rådhuset
 

PilgrimDK

Aktivt medlem
Man kan sætte kædebygninger i alle 4 retninger faktisk hvis det er og ikke kun 2, måske det kan hjælpe med alle de sten der er
 

S B M

Medlem
Syntes den er alt for tidskrævende... og så burde der være en fortryd knap... og så er det noget pjat man skal vente 24 timer hvis der går ged i planen inden man kan starte igen hvis man vil give det endnu et forsøg.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
FrejaSB, er du kommet igennem? Hvordan får du plads til 1500 diplomati?
Jeg er startet på 3 runde på B, jeg slettede varebygningerne da jeg havde fået nok varer og slettede de huse jeg kunne undvære. Jeg beholdt de store slags af diplomati /mønter bygninger og fyldte resten med diplomati bygninger, så er det nemt at få 1500 til slut. Lige nu ser min A by sådan ud. Jeg sletter varebygninger og lidt huse og fylder de 2 spor med diplomati bygninger, når jeg har brug for Diplomati
Mongul-A2.jpg
 
Top