Når jeg klikker på chat, opgave, støt mm så åbner den bygning som ligger bagved..

ditto6000

Aktivt medlem
Hejsa..
Har de sidste dage oplevet at når jeg vil skrive i chatten, åbne en opgave, støtte, slet/flyt eller lignende så åbner eller tages den bygning afh hvad det er for en som ligger bagved også.. Det gør ikke så meget når en bygning flyttes men er desværre kommet til at slette også.
Når jeg skal støtte via DT så åbner den bygning i min by jeg har liggende bagved den "person" jeg klikker på samtidig med at vedkommendes by åbner og ligger i baggrunden..Mystisk..
Ellers skal jeg efter hvert støt flytte skærmbilledet uden for min by..

Har prøver flere af alle de forslag i har skrevet i jeres lange beskrivelse om hvad man skal gøre for at rapporterer bug men det hjælper ikke.. Ryddet og renset alt hvad er mig muligt, genstartet, lukket firewall mm men det er stadig det samme..

Så er da interesseret i om det er nogle indstillinger som er ændret i spillet på det sidste som jeg kan ændre på da jeg ikke har ændret noget på min pc ..

På forhånd tak
MIH
 
Senest redigeret:

DeletedUser2065

Guest
Det bedste svar jeg kan give er at skrive til support lige efter at du har oplevet det. Så skulle de gerne modtage informationerne de skal bruge for fejlsøgning. Højreklik -> support.
Det var hvertfald det jeg fik at vide sidste gang jeg skrev ind om det problem.
 

DeletedUser2065

Guest
Jeg har kun haft problemet kortvarigt hos mig, så jeg ved ikke hvad det skyldes. Har læst om det jævnligt både her på forum og i chatten.
God påske, det starter jo for alvor i morgen.
 
Top