Nøddeknækkeren

DeletedUser379

Guest
Hvad er den godt for eller hvad kan den skal jeg måske spørge.
Måske dette er besvaret andet steds men har isåfald misset dette.

MVH Sir Henry
 

DeletedUser

Guest
Den fylder 2 x 1
Den giver så "kun" 114 glæde i Tidlig Middelalder og 128 glæde i Højmiddelalder :)
- Hvis den virker som Kirkegården, kan det ikke betale sig at gemme den til en ny tidsalder - glæden er låst på det tidspunt questen gives eller præmien udbetales, hvad der afgør dette ved jeg ikke...
Den virker i øvrigt som en dekoration, og behøver derfor ikke at have kontakt med vej/sti el. lign ;)
God weekend, mvh.
Banditten :cool:
 

DeletedUser

Guest
Den fylder 2 x 1
Den giver så "kun" 114 glæde i Tidlig Middelalder og 128 glæde i Højmiddelalder :)
- Hvis den virker som Kirkegården, kan det ikke betale sig at gemme den til en ny tidsalder - glæden er låst på det tidspunt questen gives eller præmien udbetales, hvad der afgør dette ved jeg ikke...
Den virker i øvrigt som en dekoration, og behøver derfor ikke at have kontakt med vej/sti el. lign ;)
God weekend, mvh.
Banditten :cool:

Argg var ikke klar over glæden var låst når du bygger den. Lidt dumt man ikke får sådan noget at vide inden man planter den. Den har en rigtig nice størrelse nemlig og havde jeg vidst det havde jeg da som minimum ventet til jeg lige var gået ind i en ny tidsalder med at bygge den. Men anyway, forskønnelseskomiteen i min by takker mange gange for denne herlige lille fætter :)
 

DeletedUser

Guest
Glæden til bygningen er låst til den tidsalder du er i når du accepterer opgaven. Så det ville ikke nytte at vente en tidsalder med at bygge den.
 
Top