nabolister/point

DeletedUser30

Guest
Hej

Min nabolister er tom, og alle medlemmer i klanlister har 0 point, hvad er der sket??
Jeg kan heller ikke komme ind på ranglisten, og min globale rang er 0?

Mvh
ATH5
 

DeletedUser

Guest
Hej
Jeg kan heller ikke se min Globale rang. Den står nu til NUL.
Desuden er mine naboer forsvundet på fanen nederst...
/heag2
 

DeletedUser

Guest
Jep, jeg lagde mærke til det for ca. 10 minutter siden. Jeg venter stadig på svar fra toppen.
 

DeletedUser30

Guest
Tak Storm men nu ikke nået med at tag alle vores point fra os vel :)
 

DeletedUser

Guest
Score er sat til 0 og alle spiller er med 0 også

Hejsa

Spillet der står alle til 0 i score og alle spiller står med 0 point :s

Tænker der er noget som ikke køre hehe
 

DeletedUser5

Guest
Hey. Jeg har netop selv set dette og vil straks gå videre med det :)
 

DeletedUser

Guest
Puha, der er desværre større problemer på Beta serveren lige nu, og de er derfor nødt til at rette alle deres ressourcer dertil i øjeblikket. Desværre betyder det for os, at de først kan kigge på det i aften, eller i værste tilfælde først på mandag. :(

Jeg har spurgt hvad det betyder for vores turneringer, medaljer, point osv. men de kan ikke give flere oplysninger lige nu.

Det her beklager vi meget, og jeg vil fortsat tjekke op på det i løbet af dagen.
 

DeletedUser128

Guest
Tak Storm men nu ikke nået med at tag alle vores point fra os vel :)

Jeg er enig med ATH5 om ikke noget med at tage point, det kan godt være at ATH5 vinder de 20 medaljer i vores kamp men jeg vil gerne have de 10 ;)
 

DeletedUser

Guest
Det er godt nok dårlig stil....
Spillet er dyrt nok at spille i forvejen, hvis man vælger det, og med alle de "BUGS", burde de kompensere med et eller andet!
Tror lige jeg brger weekenden til at overveje, om det er spillet her, jeg vil bruge tid på!
 
Jeg er enig med ATH5 om ikke noget med at tage point, det kan godt være at ATH5 vinder de 20 medaljer i vores kamp men jeg vil gerne have de 10 ;)

Jeg er helt enig med ATH5 og gru, nu har vi brugt timer på at optjene point, og hvis de så bare ryger ud i den blå luft er det noget ****, det skete også for 14 dage siden, og der blevet ikke givet nogen form for kompensation overhoved.

Jeg er godt klar over at det er en beta-version, men alligevel.
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes selv det ville være en lang weekend, hvis det her ikke kunne løses hurtigt, så jeg pressede lidt mere på, og efter en halv time kunne de se og rette fejlen. :) Jeg skal lige gøre opmærksom på at ingen har mistet noget i denne periode, da det stadig talte op i vores database, men bare ikke viste det.
 

DeletedUser

Guest
Jeg har fået mine naboer "tilbage" på fanen og kan se, at min rang også er kommet på plads igen!
Tak for hurtig problemløsning til teamet bag FoE !
 
Top