No Mercy søger medlemmer

DeletedUser1303

Guest
Vær hilset

Vi, i No Mercy, vil godt have dig med i vores klan. Vi arbejder på at blive en betydningsfuld krigerklan, som giver No Mercy til dem, der ikke elsker spillet. Vi er ikke en strikkeklub, der slår masker op, vi bøjer ikke vores hoveder overfor nogen. Vi går på med krum hals. Planen er KvK, og at nå så langt her som muligt.

På nuværende tidspunkt har vi ikke de mange regler, men de kommer jo nok løbende. Ikke regler for at knække den enkelte, men regler for at styrke klanen og de enkelte medlemmer. Vi hjælper med alt det vi kan, og ser helst at alle forge point (fp.) bliver i klanen. Handler foregår efter spillets regler. Vi skal have det sjovt, og det kan vi få ved at drille de gamle og udslidte klaner. Godt humør og god tone med respekt for den enkelte kræves. Vi kræver 100% loyalitet overfor klanen og dens medlemmer. Du er velkommen til at foreslå nye medlemmer.

No Mercy vil kæmpe den lille mands ret til at være i spillet. Spille spillet og tro på egen styrke.

Klanens styrke din styrke.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser1303

Guest
Klanen er genopstået, og vi opfordrer stadig, dem der har lyst, til at melde sig til denne klan.
 

DeletedUser1303

Guest
Hej

Min filosofi er nok romantisk, og min ledelsesstil er nok forældet. Jeg går ind for at klanens medlemmer skal være aktive, går for at hjælpe klanen så godt som muligt, ikke være underlagt regler og andet pjat. For mig handler det ikke om at komme så hurtigt frem som spiller, men at kunne hjælpe andre, og sin klan før sig selv.
 
Top