November lyn konkurrence

DeletedUser

Guest
Om du er kriger eller pacifist så er FOE ej trist, her behøver du blot at at være optimist.
 

DeletedUser2260

Guest
Det jeg bedst kan lide ved at spille Forge of Empires er.... de fine storslåede bygninger.
 

DeletedUser2486

Guest
at udvide ens by og gøre den det stærkere :D, og de events der kommer :) det sorte tårn er lit
 

maico

Nyt medlem
Det er afslappende at spille, og man behøver ikke at være på hele tiden. Jeg holder meget af forhandlingerne i klanekspeditionen
 

DeletedUser2515

Guest
Det jeg bedst kan lide ved at spille Forge of Empires er........: udfordringen i at gennemføre de forskellige opgaver, kommer igennem de forskellige udviklinger/århundrede.......... Prøve klare udfordringerne, når de kommer..........
 

DeletedUser2436

Guest
det er fedt man ikke bare an købe sig til sejer men alle kan være med selv om man ikke bruger en formug på spillet
 

murse

Nyt medlem
er udfordringen i spillet. At komme til nye århundrede, at erobre land og derved også nogen gange være heldig at vinde udvidelser, varer mm. De forskellige opgaver, man løber ind i efterhånden og de der ind imellem, hvor man vinder forskellige ting.
 

nittenisback

Nyt medlem
Det jeg bedst kan lide, er mine dags opgaver, som skifter fra dag til dag, og kampen om at skaffe den kiste (jeg er en af de få der har den, og syntes alle skulle have den)
Men ke er for fedt, har ikke prøvet kvk endnu, men ser frem til det.
Og ellers bare at hele foe er virkelig godt afbalanceret, med opgaver, ke, fp, plads og det hele.
 

DeletedUser1231

Guest
Det grundlæggende i spillet, der krydres med udfordringer af større eller mindre karakter.
 

DeletedUser753

Guest
Når flere kan kæmpe samme i kvk uden problemer og kampen om sektorene derved bliver fair.
 

FrejaSP

Aktivt medlem
Det jeg bedst kan lide ved at spille Forge of Empires er at det er et vel afbalanceret spil der kan spilles på flere medier og i en browser.
Der er masser af muligheder for player interact og selv om der er mulighed for at plyndre andre er det også afbalanceret så det ikke får spillere til at give op, selv om nogle kan blive frustreret.
At udvikle sig og finde den rette klan der passer til ens spillestil.
At der er plads til alle, unge og gamle fra alle samsfundslag.
 

Jarljarl

Nyt medlem
... at der konstant er noget nyt at gøre, enten er det nye opgaverækker, eller også kan du udforske teknologitræet og nå en ny tidsalder, det bliver ikke det samme dag efter dag. Samtidig kan man sætte tidsforbruget efter hvad man har mulighed for. Hvis man i en periode har virkelig travlt sker der ikke noget ved det i FoE, andet end at udviklingen går en smule langsommere; hvis man til gengæld har noget ekstra fritid kan man altid brænde lidt ekstra tid af i spillet.
 

DeletedUser2304

Guest
newlogo1.png



Kære Konger og Dronninger,


En lille lynkonkuirrence her hvor november måned er ved at rinde ud.


Konkurrencen er meget simpel. I skal bare færdiggøre nedenstående sætning og skrive jeres svar i denne tråd


Det jeg bedst kan lide ved at spille Forge of Empires er..det gode sammenhold man oplever, og får mange gode venner
......



Vi udtrækker 4 vindere blandt alle besvarelser

1. præmie på 1000 Diamanter
2. Præmie på 500 Diamanter
2 x 3. præmier på hver 250 Diamanter


Vinderne bliver udtrukke d. 30 november kl 22 og vil blive offentliggjort her kort tid efter.

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team


Regler for konkurrencen

  • Besvarelserne skal overholde forumet regler for at være gyldige
  • Kun et indlæg pr spiller
  • Præmierne kan ikke konverteres til penge
  • Evt tvivlsspørgsmål afgøres ensidigt af supportteamet
 

DeletedUser2454

Guest
Hele konceptet om en klan og det fællesskab det giver. Det at vi hjælper hinanden og arbejder mod et fælles mål, om det er at rejse en bygning mange tider tidligere end den er fra eller om det er planer om hvem og hvornår vi skal slå til i KvK.
 

MasterPeace

Nyt medlem
Det jeg bedst kan lide ved at spille Forge of Empires er........Alsidigheden ved bla.
-Fællesskabet om at støtte og opbygge klanen og hinanden
-De mange konkurrencer/events og præmier
-At bygge om i byen og sidde og pusle med, at få det hele til at passe sammen,når der kommer nyt
:):D;)
 

DeletedUser2207

Guest
Det jeg bedst kan lide ved at spille Forge of Empires er........
Den perfekte blanding af afslapning og udfordring ved hele spillet.
 
Top