NPC og dueltårne?

DeletedUser

Guest
Fusioner was:NPC og dueltårne?

Jeg synes ikke jeg kan finde info om at der nu skal kæmpes om medaljer mod NPC'er?

De har også lagt ind som vindere af alle dueltårne (hvor jeg eller en nabo ellers var vinder).

Jeg har en fornemmelse af, at disse NPC'er altid vil ligge nr. 1 i dueltårne.
Dette efter jeg var nr. 2 efter 1 kamp, og nr 1 efter en anden kamp, men ved kik i tårnet var jeg igen nr. 2.
Når NPC'er så altid er nr. 1, så snupper de jo førstepræmien i tårnet.

Har lige kikket i et dueltårn, og NPC's points er mangedoblet med mange flere antal kampe.

Har andre set disse NPC'er, ellers kik lige efter. Hos mig hedder en NPC "vakini".
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Vakini er en Spiller og med i Tempelridderne og er ikke NPC du kan kun møde NPC i provinser og ikke i tårne ;)

Tårne er kun for pvp spillere ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg synes ikke jeg kan finde info om at der nu skal kæmpes om medaljer mod NPC'er?

De har også lagt ind som vindere af alle dueltårne (hvor jeg eller en nabo ellers var vinder).

Jeg har en fornemmelse af, at disse NPC'er altid vil ligge nr. 1 i dueltårne.
Dette efter jeg var nr. 2 efter 1 kamp, og nr 1 efter en anden kamp, men ved kik i tårnet var jeg igen nr. 2.
Når NPC'er så altid er nr. 1, så snupper de jo førstepræmien i tårnet.

Har lige kikket i et dueltårn, og NPC's points er mangedoblet med mange flere antal kampe.

Har andre set disse NPC'er, ellers kik lige efter. Hos mig hedder en NPC "vakini".

Spillet har så opdateret sig selv, og så er der blevet fusioneret i nabolaget.

Men skal det ikke være ud fra et gennemsnit af nabolaget gennemsnit og ikke 50 gange mere?

Der var 22 naboer og et gennesnit af point, kan højst have været 3.5-4000 måske mindre.

Vakini er en Spiller og med i Tempelridderne og er ikke NPC du kan kun møde NPC i provinser og ikke i tårne ;)

Tårne er kun for pvp spillere ;)

Jeg skriver som jeg ser det!!!!!
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
I den skrift du henviser til, skrives der om nabolag og spillerpoints. Hvor står det du skriver om, vedrørende tårne?
Det jeg har lært om gennemsnit i matematiktimerne går ud på at sammentælle alle tal og dele med antal dele der deles med.
Med 22 naboer og et gennemsnit på ca 4000. Så vil jeg mene at et gennemsnit af det +40% bliver 5600 i gennemsnit.


  • Algoritmen vil finde nabolag der har ca. den samme gennemsnitlige pointscore og vil derefter tilføje op til 80 aktive spillere.
  • Den ca. samme gennemsnitlige pointscore betyder, at det gennemsnitlige point af Nabolag 1 ikke må være højere/lavere end 40%, af det gennemsnitlige point af Nabolag 2. (nabolag med omtrent de samme point vil blive fusioneret).
 

DeletedUser

Guest
Hvis fusionsalgoritmen skal følges for mit nabolag vil jeg forlange at nabolagsfusionerede spillere med et pointtal over 6000 bliver fjernet.
 

DeletedUser

Guest
Hvis man fjerner spillere over 6000 point så har du jo ikke meget at slås med når du vokser i point og man laver jo nemt 1000 point på en dag
bare ved kampe jo.
 

DeletedUser

Guest
Hvis man fjerner spillere over 6000 point så har du jo ikke meget at slås med når du vokser i point og man laver jo nemt 1000 point på en dag
bare ved kampe jo.

Tja, nu er der rigeligt med naboer efter seneste fusion, så de 16 spillere vil ikke blive savnet.
Så får vi se om jeg bliver savnet, for er de ikke snart fjernet er jeg forduftet.
10 august er så min sidste spilledag med FoE.
 

DeletedUser

Guest
Tja tænk hvis man kunne sige hov hov ikke så stor modstander vil kun have de nemme hehe tror ikke de går nogne steder hen :)
 

DeletedUser30

Guest
Tja, nu er der rigeligt med naboer efter seneste fusion, så de 16 spillere vil ikke blive savnet.
Så får vi se om jeg bliver savnet, for er de ikke snart fjernet er jeg forduftet.
10 august er så min sidste spilledag med FoE.

Sammenlægens af naboer er en del af spillet, ellers vil vi få en masse små nabolag med næsten ingen spiller
Jeg har søge på dit navn inde i spillet og jeg finder en spiller med dit navn med 16,067 point, så hvis de 16 spiller med over 6000 skal fjernes, så skal du da også fjernes, for ellers er det jo snyd for de andre nye naboer med unde de 6000 ik? for du er jo kommet med i deres nabolag
Ville du havde starte med at spille, hvis alle havde været i samme nabolag?
 

DeletedUser

Guest
ATH5# Du glemmer bare at jeg startede i bunden af mit nabolag og har med slid og slæb samt kampe kommet til hvor jeg er nu. Det kunne de øvrige i nabolaget også have gjort. Og gennemsnittet af point var derfor lavt og ville være endnu lavere hvis jeg ikke havde kæmpet mig frem til den post jeg havde.
Ved fusion findes en algoritme der skal følges og dermed skulle de fusionerede spillere have haft et topgennemsnit på max 5600 point.
Det har man også fundet frem til, men for at få et nogenlunde højt indbyggertal, har man i stedet for at nøjes med de 61 spillere der passede ind her, så har man smidt spillere ind med et spillerpoint der er højere for at komme nær de 80 indbyggere, (og opnå nogenlunde samme gennemsnit), og det opnåede man heller ikke. Så ud af 77 naboer er der 16 spillere der ikke stemmer med det gennemsnit man kunne forvente, hvis man havde nøjes med 61 ialt.

Og hvorfor fjerne en spiller der har kæmpet sig frem i nabolaget blot fordi nogle udefra kommer ind med det samme pointtal som flertallet har, hvis ellers de 16 med for høje pointtal bliver fjernet?
61 naboer at kæmpe imod er da rigeligt.
 

DeletedUser30

Guest
Har de 16 spiller du snakker om, ikke også starte fra bunden, og kæmpe sig frem? så hvorfor skal de så fjernet?
Men set fra deres side så er det jo dig/jer der er kommet ind i deres nabolag og har de brokke sig over det?
Men kan du ikke skive alle spiller point til mig inde i spillet? (uden navn) opdelt i to lister, en for din gammel naboer og en for dine nye naboer, for jeg vil da gerne se om spillet har snydt dig og givet dig nogle for store spiller

Storm er det muligt at i kan se hvad gennemsnit var, da disse naboer bliv slået samme?
 

DeletedUser

Guest
Har de 16 spiller du snakker om, ikke også starte fra bunden, og kæmpe sig frem? så hvorfor skal de så fjernet?
Men set fra deres side så er det jo dig/jer der er kommet ind i deres nabolag og har de brokke sig over det?
Men kan du ikke skive alle spiller point til mig inde i spillet? (uden navn) opdelt i to lister, en for din gammel naboer og en for dine nye naboer, for jeg vil da gerne se om spillet har snydt dig og givet dig nogle for store spiller

Storm er det muligt at i kan se hvad gennemsnit var, da disse naboer bliv slået samme?

Nu har hvem der har kæmpet sig frem hvorfra ingen betydning for at man kunstigt har indsat nogle spillere for at komme til et indbyggertal på 80 i hvert nabolag, når det er alt rigeligt med kun 61 spillere der overholder logeritmen for fusioner, og har et pointtal der passer med flertallet før fusionen.

Du behøver ingen tal for spillerne før og efter, for fusionen er sket med det for øje, at der skal være 80 spillere i hvert nabolag (man nåede 77)
Derfor er der kommet spillere med der langt overgår flertallets spillerpoints før fusionen. Havde man holdt sig til det fornuftige i at have en fusion der holdt logeritmen men holdt sig til et nabolag på det der udkom deraf, ville der ikke være et problem.(d.v.s. 61 spillere.)
Du behøver ikke Storm's tal hvis du tror på det jeg skriver og forstår det.
 

DeletedUser66

Guest
Nu kan jeg ikke følge med mere, hvor ligger problemet, er det fordi der er en nabo med mange flere point end de andre?
 

DeletedUser30

Guest
Nu har hvem der har kæmpet sig frem hvorfra ingen betydning for at man kunstigt har indsat nogle spillere for at komme til et indbyggertal på 80 i hvert nabolag, når det er alt rigeligt med kun 61 spillere der overholder logeritmen for fusioner, og har et pointtal der passer med flertallet før fusionen.

Du behøver ingen tal for spillerne før og efter, for fusionen er sket med det for øje, at der skal være 80 spillere i hvert nabolag (man nåede 77)
Derfor er der kommet spillere med der langt overgår flertallets spillerpoints før fusionen. Havde man holdt sig til det fornuftige i at have en fusion der holdt logeritmen men holdt sig til et nabolag på det der udkom deraf, ville der ikke være et problem.(d.v.s. 61 spillere.)
Du behøver ikke Storm's tal hvis du tror på det jeg skriver og forstår det.

Nå du tor at nået er til din fordel er det ok at nævne det, med nå man så bruger det imod dig er det ikke ok mere
At du ikke vil give mig point talen, kan jeg godt forstå, for der er de færrest der vil kunne huske alle dem de lå samme med og hvem de ikke lå samme med
Det jeg vil havde Storm til, er at afslutte denne diskussion ved at se om alt er gået som det skulle, det er derfor jeg spurte om han kan se de tal, selvom jeg ikke tor han kan se dem :)


Nu kan jeg ikke følge med mere, hvor ligger problemet, er det fordi der er en nabo med mange flere point end de andre?

Problemet er som jeg ser det. Er at efter en sammenlægges af to eller flere nabolag, er Gruntsaver kommet samme med en eller flere spiller, som er beder end ham, og han prøver nu at få dem væk fra hans nabolag. ved at påstå at de er for store i forbehold til gemmesnit af nabolaget
 

DeletedUser

Guest
Nu kan jeg ikke følge med mere, hvor ligger problemet, er det fordi der er en nabo med mange flere point end de andre?

Når et nabolag når under et vist (23 er det vist) antal spillere, så fusioneres det med et andet (eller flere?) nabolag.
Problemet ligger i, at der bestræbes på at der efter fusionen skal være 80, eller så mange det nu kan lade sig gøre i det/de fusionerede nabolag.
Problemet kommer så når der skal bruges en logoritme for fusionering så der 1 sker en fusionering på lige vilkår (gennemsnit for spillerpoints) og 2 skal være så mange (max 80) spillere i nabolaget efter fusioneringen.
Når der så bruges ren matematik til beregningerne, så kommer der spillere ind i det nye nabolag der ligger langt over flertallet i spillerpoint, og dermed bliver den dominerende spiller, blot fordi der skal ske fusionering efter matematiske regler og ikke fornuft.
Det fornuftige ville være at se bort fra kravet om så mange spillere som muligt efter en fusion.

Hvis mit nabolag havde et gennemsnit på 4000 før fusionen, og at jeg var den dominerende spiller, på grund af slid og slæb og fligttighed var den der trak gennemsnittet en tand for højt.
Det blev for højt fordi der var en mængde inaktive spillere, der blev fjernet, så nabolaget kom ned på 22 spillere, hvilket er forudsætningen for en fusion.
D.v.s. at der efter fusionen skulle være max 80 eller så nær det antal spillere i nabolaget.
For at erstatte de manglende spillere skulle der fusioneres med 58 spillere fra andre nabolag således, at gennemsnittet forblev det samme +/- 40 %
Det lykkedes kun at fusionere med 55 andre spillere.
For at holde gennemsnittet med 77 spillere i nabolaget måtte spillere med meget høje spillerponits komme med i fusionen.

Naturligvis har disse spillere også slidt og slæbt samt kæmpet sig til deres spillerpoints, men de er jo kommet med i nabolaget på grund af kravet på 80 spillere i nabolaget efter en fusion. Det er et kunstigt krav og efter min mening ufornuftigt.
 

DeletedUser

Guest
Søndage fjernes/skjules de inaktive spillere i alle nabolag.
Mandag regner man så point-gennemsnittet ud for alle nabolag. (uden de skjulte spillere)
Man sammenlægger så de nabolag, som har samme point-gennemsnit (plus/minus 40%).
Et nabolag, som har 40% flere points end ens eget, vil selvfølgelig indeholde "større" spillere end dem man selv er sammen med. Det er bare ikke til at undgå... men det virker jo også den anden vej. ;)
(Ville man brokke sig, hvis man tilhørte de +40% og fik en masse "mindre" nye venner?)

PS:
Hvis en skjult spiller skulle vende tilbage til spillet, vil vedkommende blive sat tilbage i den gruppe han kom fra, hvorfor det er muligt at have nabolag med mere end 80 spillere.
 
Top