Nulstille støtteknappen

S B M

Medlem
Hej Jeg forslår støtteknappen nulstilles hver dag til midnat, da man bruger alt for meget tid på at støtte venner og naboer.
 

DeletedUser3325

Guest
Hej SBM
Jeg ved at der har lagt et forslag op om tiden ikke kunne ændres fra 24 timer cyklus til 23 timers. Denne er sendt videre men som du har oplevet er denne ikke implementeret endnu, og derfor tror jeg ikke at vi får dem til at nulstille den ved midnat.
Men ud over at du syndes det tager meget tid, som vil tiden jo være den samme selvom den skulle nulstilles hvad midnat. Eller har jeg ikke forstået det du mener ?
mvh
jmfab
 

S B M

Medlem
Hej Det jeg mener er, når jeg trykker på knappen og timeglasset snurre et kort øjeblik, der står tiden stille, altså støtteknappen bliver først gul når timeglasset forsvinder, til sidst bliver tidsafstanden så stor mellem hver tryk at man sidder og venter til de tæller ned, inden man kan trykke på den næste. Så er det nemmere hvis støtteknappen nulstilles til midnat. Så er alle venners støtteknapper gule når man starter. Som du så selv nævner kan man jo kun støtte en gang i døgnet alligevel. Det kunne måske hjælpe der hvor netværks forbindelsen ikke er af bedste kvalitet.
 
Senest redigeret:

DeletedUser3325

Guest
Det du beskriver er en fejl som man godt er klar over. Har selv problemet og har haft det i lang tid. Har fået at vide der arbejdes på en løsning
 
Top