Ny begivenhed

DeletedUser

Guest
Er ved at være godt og grundigt træt af at den besked hele tiden og om igen popper op midt på skærmen - og en del gange altså uden at jeg kan se der er sket noget nyt siden sidst! Det er rigtigt træls hvis man er i gang med at samle ind fra sine bygninger og den så pludselig popper op midt i det hele, men særligt træls hvis man er midt i et slag ...

Vil foreslå at man i stedet for den irriterende pop-up midt på skærmen enten flyttede den over til siden (1 på billedet) sammen med de andre oplysninger om at man har bygninger klar til høst osv. eller at man flytter den ned i det tomme felt (2 på billedet) sammen med resten af ens menu. Ved placering 1 vil den så bare skulle dukke op når der er sket noget nyt og man så kan åbne oversigten ved at klikke på ikonet i punkt 1. Ved placering 2 vil den så kunne blinke - på samme måde som postikonet - når der var sket noget nyt. Ved en placering her ville man så også have en direkte genvej til oversigten uden at skulle via rådhuset ...

Det er mit forslag ...


Har så også lige lidt feedback på det med diamanter i forbindelse med færdiggørelse af bygninger ... Synes det er en rigtig dårlig idé med at den bjælke om at bruge diamanter dukker op hver gang man laver en ny bygning. Synes den er rigtig rigtig rigtig træls fordi jeg hele tiden er nervøs for at komme til at klikke på den ved en fejl og komme til at bruge mine surt tjente diamanter på det ved en fejl - men måske det lidt har været udviklernes hensigt med denne fremgangsmåde? De ser jo nok gerne at folk bruger en masse diamanter ...

Ny begivenhed.jpg
 

DeletedUser623

Guest
God ide Beast..!
Er også selv godt træt af den forstyrre midt i det hele.
 

DeletedUser

Guest
jeg støtter selv placering 2, da det så kan ses vis der er kommet nyt.
der er da så også lige det ved placering 1, at det der er derover er ting man kan købe for diamanter. det vil simpelt hen ikke passe ind der.
ellers rigtig god ide.
 

DeletedUser

Guest
jeg støtter selv placering 2, da det så kan ses vis der er kommet nyt.
der er da så også lige det ved placering 1, at det der er derover er ting man kan købe for diamanter. det vil simpelt hen ikke passe ind der.
ellers rigtig god ide.

ah ... det er måske opsamling for diamanter? har aldrig klikket på det ... har bare bemærket at der kom den kasse op hver gang der var noget der var klar til at indsamle *GG* men så skal det da helt klart være placering 2 :)
 
Top