Ny Community Manager

DeletedUser

Guest
Kære spillere.

Jeg har valgt at tage min afsked som Community Manager af Forge of Empires for InnoGames fra d. 31/03-14. Dette skyldes et par grunde, hvoraf en af de største er, at jeg nu også arbejder på fuld tid et andet sted, og derfor ikke længere føler, at jeg kan leve op til den opmærksomhed og tid, som dette spil kræver.

Det har været spændende at følge spillets udvikling siden den første verden (Arvahall) åbnede i Danmark d. 05/06-2012, og jeg har med fornøjelse fulgt jeres input og feedback til hele systemet. Der har både været gode og dårlige stunder, men jeg ønsker kun det bedste for jer og for spillet. Med tiden bliver det sidstnævnte forhåbentligt en realitet en dag. ;)

I kommer dog ikke til at slippe for en Community Manager i ret lang tid, da Skolehaven - som nuværende fungerende supporter/moderator - tiltræder positionen allerede samme dag. Derfor vil i også i den følgende periode se mere til ham, da han bliver mere synlig flere steder. Jeg håber at i vil ønske ham tillykke med positionen, tage pænt imod ham, og vise ham den venlighed, som i har vist mig. :)

Tak for at læse, og god fornøjelse med spillet.

Storm
Community Manager
Forge of Empires
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser355

Guest
Held og lykke fremover Storm. Synes du har gjort det godt og har gjort en forskel. Mht Skolehaven kan jeg nok ikke udvise samme venlighed da vi er på hver vores side af skyttegraven, ham med stenkaster og mig med tanks;-)
 

DeletedUser560

Guest
Må solen skinne på dig med lykke og glæde uanset hvor din vej tager dig hen Storm.
 

DeletedUser12

Guest
Held og lykke fremover Storm. Synes du har gjort det godt og har gjort en forskel. Mht Skolehaven kan jeg nok ikke udvise samme venlighed da vi er på hver vores side af skyttegraven, ham med stenkaster og mig med tanks;-)

Spillet skal gå sin gang uanset, så den del må jeg tage med, hvis jeg kan/må spille på eget marked. Uden at det skaber problemer for mit virke naturligvis ;) Jeg skriver selv en lille introduktion når jeg officielt tager over. Indtil da: Tak for din tid Storm og tak for alle de ting jeg lærte af dig.
 

pngnoxy

Medlem
Storm: Tak for svarene! Og god vind fremover!

Skolehaven: Tillykke med de nye udfordringer og opgaver! Og alt held og lykke med disse :)

Mvh. png.
 

DeletedUser560

Guest
Tillykke til Skolehaven med de nye udfordringer - jeg er sikker på, at vi nok skal få et glimrende samarbejde med dig :)
 

DeletedUser12

Guest
Kære spillere

Jeg takker for velkomsten og glæder mig til at komme i gang. Der er en del ting jeg skal til at have styr på nu her, men jeg regner ikke med at det bliver noget I kommer til at mærke til.

Lidt om mig selv:
Jeg startede med at spille Tribalwars tilbage i 2009 og kom via det også til at spille The-West og Grepolis. I 2011 blev jeg under navnet Foaly forum moderator og wikimod for Tribalwars og Forum moderator for Grepolis senere i det år. Jeg har været med som spiller i Forge of Empires siden Betaen startede (fik en lukket beta kode på et tidspunkt, hvor jeg var hurtig) og kom forholdsvis hurtigt i teamet grundet mit engagement på forummet.

Det var lige kort om mig :)

Med venlig Hilsen
Skolehaven
 

DeletedUser5

Guest
Stort tillykke herfra også.

For mig er det en god CM vi får os :)
 

DeletedUser

Guest
Så blev det min sidste dag som Community Manager. Jeg ville lige sige tak for jeres indlæg her, og samtidig sige held og lykke til det nye team. :)

God vind fremover.
 
Top