Ny høstmetode

majsen3

Medlem
Det er da vældig godt med den nye måde at starte nye produktioner på, men det er mega træls, at der bliver zoomet helt ind efter start. Den zoom vil jeg meget gerne være fri for.
 

BaconMonster

Nyt medlem
Første indtryk af den nye feature: Jeg ville meget gerne have mulighed for at slå denne funktion fra - dels pga. zoom som majsen nævner, men mest fordi den ukritisk skøjter igennem alle produktionsbygninger, også dem jeg ikke vil have igang.

Et forslag kunne være:
1) Lav en tastaturgenvej til "ingen produktion" (fx "0" nu hvor de øvrige muligheder er 1->6)
2) Drop zoom/pan ved exit.

Dette ville gøre denne feature lidt mindre belastende. Men som sagt - jeg er sgu' allerhelst fri for den.

/Bacon
 
Senest redigeret:

-=Tetra=-

Nyt medlem
Enig med majsen. Den zoom-funktion er virkelig noget hø. Kan I ikke fjerne den igen? Den tjener jo ikke noget åbenlyst formål.
 

jmfab

Moderator
Team medlemmer
Hej Alle
Det med Zoom er der skrever om så mange steder, og den vil blive ændre asap. Så ingen grund til at skrive om den mere :)
Jeg forstår ikke @BaconMonster. Hvorfor du ikke ønsker alle produktioner sat i gang ??
Om der kommer muligheden for at kunne fravælge det - Jeg ved at det også allerede er forslået så vi må bare håbe at det kommer :)
mvh
jmfab
 
Top