Nye naboer

DeletedUser1107

Guest
Det er svært at holde det seriøst når man konstant får nye naboer som er 4 - 5 aldre foran en. At de så oveni har muligheden for dagligt at røve en som ikke får en chance af udviklerne, kan jeg med min bedste vilje ikke se en mening i!?!?

Er det en fejl i spillet? Er det noget i gør noget ved? For så er det bare ikke sjovt mere...
 

DeletedUser1100

Guest
Vi har jo alle været der, og det ikke sjovt, men 1 forslag til dig/jer med problemet, det sjov bliver så I ligger jeres produktion, sådan at I altid er på når den færdig, og sjældent du mister noget, men det jo lige så fejt fjerne sit forsvar, dette er et krigs spil, så hvis du spiller uden forsvar, bliver du tit røvet pga dette, da det lige så træls for dem der kæmper i PvP-turneringen :)
 

DeletedUser1107

Guest
Jeg har altid fuld styrke på mit forsvar. Kan forstå at de angriber for points, men at man får lov at røve tvær igennem så mange aldre er intet mindre end en stupid detalje i spillet synes jeg!

Slås da selv i ny og ne mod bunden af min naboliste, men røver dem af princippe ikke! Røver stort set kun når der kun står 2 spydkæmpere. ;)
 

DeletedUser655

Guest
Sådan er spillet nu engang :)

Som Micker siger, sørg for at høst før de gør - det er nok din eneste udvej :)
 

DeletedUser1100

Guest
Ja der er desværre nogen der lige glad, personligt røver jeg kun folk uden tidssvarende forsvar & dem uden, stiller man stærkest forsvar tager jeg et hus ;-)
 

DeletedUser1640

Guest
Håbløst at naboerne skiftes ud hele tiden... Hvorfor skal man kunne vælge verden, når i skifter "verden" ud hele tiden..?

Det er har jo intet med noget som helst at gøre, andet end at underminere spillet... alt hvad man bygger op af fjendskab, mm. ja det smadrer i fuldstændig, gang på gang på gang... det har jo ikke noget med krig at gøre, det er bare tilfældige opgør... i kunne lige så godt have lavet et fodboldspil...
 

DeletedUser1644

Guest
Håbløst at naboerne skiftes ud hele tiden... Hvorfor skal man kunne vælge verden, når i skifter "verden" ud hele tiden..?

Det er har jo intet med noget som helst at gøre, andet end at underminere spillet... alt hvad man bygger op af fjendskab, mm. ja det smadrer i fuldstændig, gang på gang på gang... det har jo ikke noget med krig at gøre, det er bare tilfældige opgør... i kunne lige så godt have lavet et fodboldspil...


I et fodboldspil ville det svare til at Hobro spillede i premier league uden mulighed for at købe bedre spillere. Samtidig med at dine penge bliver nakket hver gang du taber en kamp.
Udskiftning af nabolag er en værre gang fis når det bliver gjort på denne måde.
 

DeletedUser1746

Guest
Det jeg synes der ikke er balance i, er at jeg som "sen-middelalder" kan blive angrebet af en fra "industri-tiden".
Jeg har jo INGEN chance.
Jeg har sat 1 spydkæmper ind.
Så får dem der kæmper unfair ingen points, og dem der kæmper fair, tja, de får da stadigvæk lidt points.
Kan ikke se hvorfor det skulle være dårlig stil, at ikke ville "feede" en fra industri-tiden...
 

DeletedUser1797

Guest
Hold op det er belastende med deres nabo bytte. Igen er man havnet i en gruppe som er så langt fremme at uanset hvilket forsvar man stiller op så kommer man ikke engang i nærheden af bare at skade en af deres mænd og når man bliver angrebet 10 gange i løbet af en dag og de går ind og plyndre så er det sku ikke sjovt længere for man har ikke en chance. Og så bliver der sagt så må man planlægge sin tid efter sin produktion ja hurra så skal man planlægge sin dag efter et spil og ellers lade være at spille hvilket i mit tilfælde bliver tilfældet for hvis dette ikke bliver ændret så sletter jeg sku spillet så undgår de også mit brok og jeg bruger ikke flere penge på det win win. I tilgodeser de der kommet langt og lader dem udnytte dem som prøver at få det gode ud af spillet men det bliver hurtigt ødelagt undervejs.
 

miSc

Nyt medlem
.... sjældent du mister noget, men det jo lige så fejt fjerne sit forsvar, dette er et krigs spil, så hvis du spiller uden forsvar, bliver du tit røvet pga dette, da det lige så træls for dem der kæmper i PvP-turneringen :)

Der er intet "fejt" i at fjerne sit forsvar, hvis man bliver banket af top spillere.
Det er tilgengæld "fejt" at afpresse de små til at sætte forsvar, for ellers..... plyndes de og taber alligevel? ;)

Førhen var FOE mere handlesorienteret, og siden blev kvk introduceret. Krigsspil eller ej, så er der mange der stadig nyder at spille "handelsdelen".
Krigsliderlige har ingen grund til at pive over mangel på point, da der er massere at hente i kvk.
 
Top