Nye udfordringer Venter på jer!

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Rival.png

Vær hilset udfordrere!

Foran jer står den ærede Baron Alaric Ironsoul, hersker over disse lande og herre over alt, hvad I undersøger. Tør I bevise jeres værd? Hent det hellige artefakt. Men jeg tvivler stærkt på det. Så afsted!

Er heldet på jeres side? Mine udfordringer venter på jer. Hvis det lykkes jer ved et mirakel at klare dem , venter der rigelige belønninger på jer. At fuldføre opgaverne er dog ikke job for børne.
Tiden er knap, I vil aldrig besejre mig! I dag er det første gang i møder mig, men frygt ikke, jeg vender tilbage igen senere! Denne gang ligger mit fokus på klan-ekspeditionerne i og en udfordring med en bemærkelsesværdig varighed på 2 dage!


Hører I latteren? Det er mig, moret mig over jeres forgæves forsøg.

Jeres
Baron Alaric Jernsjæl



Kære konger og dronninger,

I morgen tirsdag introducerer vi en ny funktion: Mini-udfordringer!

Hvis I leder efter en spændende udfordring i spillet, er dette den perfekte mulighed for at teste jeres færdigheder og få ekstra belønninger. Baron Alaric Jernsjæl vil være jeres rival og levere opgaver, som I skal løse inden for en kort tidsramme på 2 til 3 dage. Efterhånden som I gør fremskridt og fuldfører missioner, vil I blive belønnet i overensstemmelse hermed. Jo flere opgaver I løser, jo bedre bliver belønningen. Men vær advaret, udfordringerne bliver stadig sværere, efterhånden som I kommer fremad.

image-2023-11-14_13-16-19.png


Disse mini-udfordringer vil ikke kun være tilgængelige mellem begivenheder, men også under dem. Hold øje med kommende udfordringer under næste begivenhed!

Vi glæder os til at høre jeres tanker om denne spændende tilføjelse her. Tak for jeres feedback og nyd spændingen ved Mini udfordringerne!
 
Senest redigeret:

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Kære konger og dronninger,

Der har været et problem med aktiveringen af vores planlagte udfordring i denne uge. Derfor flytter vi aktiveringen af den første udfordring en uge.
Den første udfordring starter den 28. november sammen med klanekspeditionen og løber indtil den 30. november kl. 08:30

Vi undskylder for ulejligheden, som dette problem har forårsaget for jer, og håber, at I i stedet vil nyde Baron Alaric Jernsjæls udfordring i næste uge!
 
Senest redigeret:
Top