Nytårskonkurrence - nu med vinderne

Natnicgle

Nyt medlem
1.at jeg trods sygdom og fravær fik klaret de fleste størrer begivenheder

2. Udvikle min by og tropper så jeg kan stige til ny tidsalder

3. Bedre/ mere relevante præmier i ke
 

FrejaSP

Aktivt medlem
1. At være nået til Mars TA. At komme igennem AF, DOF og VF var en lang sej kamp da enhederne i disse 3 tidsaldre er meget svage.
2. At finde en balance imellem RL og spillet så der er plads til begge, FoE er blevet meget mere tidskrævende de sidste par år.
3. At der bliver kikket på enhederne i de 3 tidsaldre AF, DOF og VF, et lille boost af dem ville være godt så KS spillere kan nyde de 3 tidsaldre i stedet for at komme så hurtigt som muligt frem til Mars. Den NS det er muligt at opnå i KS i de 3 TA er så dårlig at det fuldstændig ødelægger glæden ved de 3 TA
 

fruormsen

Nyt medlem
1. Min ark er nået
2. At det også er muligt at se hvor længe det er siden klan fæller har været online lige som venner
3. At få 4 ud af 5 Ark i eller 130
 

Go4it

Nyt medlem
1 jeg er godt tilfreds med at komme tilbage til spillet og at min Ark nu er i top 35
2 det vil være dejligt hvis jeg kan komme tilbage i top 100
3 det vil være fedt hvis man kan få en funktion til at afskedige hele sin bær på en gang
 
1. Hvilken præstation i spillet i 2021 er I mest stolte af at?
Gennemførelsen af alle events gennem året og udviklingen af mine kampbygninger.

2. Hvad er jeres primære mål i spillet i 2022 ?
Gennemføre alle bosættelserne og udvikle min ark.

3. Hvad er jeres største ændringsønske som I gerne så indført i spillet i 2022?
Det kunne være sjovt med nogle mini events som havde en historisk reference som der var for nogle år siden. Derudover håber jeg der kommer en opgradering til vennernes kro så den bliver endnu bedre.
 
FB_FORUM_2021_excontest.jpg



Kære Konger og Dronninger,

Nu hvor året går på hæld vil vi gerne ønske jer godt nytår med en nytårskonkurrence med lidt mere specielle præmier end normalt

Konkurrencen går kort og godt ud på at svare på 3 spørgsmål:

1. Hvilken præstation i spillet i 2021 er I mest stolte af at?

2. Hvad er jeres primære mål i spillet i 2022 ?

3. Hvad er jeres største ændringsønske som I gerne så indført i spillet i 2022?


Præmier

Der udtrækkes 3 vindere som hver får et originalt InnoGames Ølkrus!


%C3%98lkrus.png




Regler:
Kun et svar pr deltager
præmierne kan ikke ombyttes til andet
Kun indlæg skrevet i denne tråd senest den 5. januar kl 23:59 deltager i lodtrækningen

Vinderne findes ved lodtrækning blandt alle de indkomne indlæg og offentliggøres den 6. januar kl 20


Betingelser

  • Præmierne kan ikke ombyttes til andre ting
  • Vinderne vil blive kontaktet med henblik på at få en adresse hvortil gevinsten skal fremsendes
  • Alle præmier sendes direkte til vinderne fra hovedkvarteret i Tyskland.
Hvem vandt?
 
Top