Odin søger nye medlemmer

DeletedUser

Guest
Vi søger nye medlemmer til at fylde vores rækker op med.

Målet med klanen er at skabe hyggelig og hjælpsom klan med et aktivt marked hvor ingen mangler noget.

I Odin har vi ingen regler (som sådan) kun retningslinjer. Det betyder i det store hele at du er fri til at gøre som det passer dig men samtidig have alle fordelene af at være i en klan. Det betyder ikke at der ikke sker noget i klanen. Vi har et dejligt aktivt marked og mange hjælpsomme medlemmer. Vi håber du vil bidrage til vores marked og hjælpe de andre medlemmer med polering motivering.

Vi har ingen optagelseskrav pt. så alle er velkomne også selvom du lige er startet. Vi har nået loftet for hvor mange man max kan være i en klan (80). Men der vil være løbende udskiftning når vi smider inaktive ud. Det jeg prøver at sige er at du måske bliver nød til at vente lidt indtil de inaktive overskrider vores grænse for inaktivitet og bliver smidt ud.

Hvis i ønsker optagelse i klanen skal i ikke skrive til mig men til grundlæggeren af klanen, Bent Conradsen som håndtere rekrutteringen.

Ses vi i Odin?! Det tror jeg nok :)
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Det går rigtig godt med at rekrutterer indtil videre. Siden jeg postede ovenstående er klanen gået fra 8 medlemmer til 32 (pral pral). Så det kommer (heldigvis) ikke til at tage så lang tid at nå de 80. Men vi mangler stadig flere, så kom frisk og slut dig til denne hastigt voksende klan.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi leder stadig efter nyt blod. I behøver ikke være generte.
 

DeletedUser365

Guest
Vi har faktisk in-game rekruttering, det er kun et spørgsmål om at bruge den, synes ikke der er grund til spilde dette forum på det.
 

DeletedUser

Guest
På forum kan man få lidt mere info med og det er lidt nemmere for den enkelte spiller at se hvilke klaner der søger nye medlemmer. Da jeg ledte efter klan var var det her også det første sted jeg kiggede. Vi har da også fået et par nye medlemmer som har set det her opslag :) Men man får nok flere ingame, helt sikkert.

Synes nu ikke man spilder det her forum på det. Det er jo ikke fordi vi vælter os i nye tråde og indlæg her ;)

Vi nu oppe på 57 medlemmer så der er kun 23 pladser tilbage inden vi er fyldte, så kom frisk folkens.
 

DeletedUser

Guest
Vi er nu oppe på 66 medlemmer efter at klanen SoleaMagica besluttede sig for at slå pjalterne sammen med os. Skynd jer at joine os inden vi er fyldt op! Det kunne være nice hvis vi blev fyldt op imorgen, en uge efter vi startede det her rekrutteringsdrive. Så kom kom kom, så giver jeg et horn mjød.
 

DeletedUser

Guest
Og nu til til dagens spørgsmål:

Hvis jeg nu ønsker at søge optagelse i klanen, men ikke ved hvordan det gøres, er der så hjælp at hente? ;0)

Mvh.

~Smølf relativ newbee
 

DeletedUser

Guest
Undskyld det sene svar men ja det er der. Vi er desværre fyldt op men vi har en del inaktive vi lige skal have ryttet op i, så der bliver løbende pladser ledige. Vi er pt. ved at opdaterer vores "inaktivitetsretninglinjer" så jeg kan ikke lige give dig et klart svar på præcis hvornår der er plads. Der skulle dog være plads senest den 1/1. Men smid mig en mail ingame hvis du stadig er interreseret og så finder vi ud af det.

Venligst

Gazlak
 

DeletedUser

Guest
Vi har åbnet for sluserne igen og søger flere nye medlemmer.
 

DeletedUser

Guest
Vi mangler stadig medlemmer. Husk at skrive til Bent Conradsen hvis i ønsker optagelse, så sender vi en invitation til klanen.

Hav en dejlig dag.
 

DeletedUser

Guest
Hej
Kan se i søger nye medlemmer til jeres klan. Er det muligt jeg kan optages?
 

DeletedUser

Guest
Hejsa. Sorry, det er et stykke tid siden jeg har besøgt forum.

Det er ikke mig der har det store forkromede overblik over rekrutteringen, det er Bent, men det lader til der løbende bliver plads. Så hold jer ikke tilbage, kontakt Bent hvis i ønsker optagelse og så kan han give klar besked.

Venligst

Gazlak
 
Top