om opgaver man ikke kan sige nej til.

DeletedUser322

Guest
Jeg sidder og fundere over hvorfor man skal "accepter" opgaver som man ikke kan sige nej til ??? hvordan giver det mening ?
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi nogle opgaver hører til en tvungen historie-linje. På engelsk hedder det Main Storyline.

Det bliver der ikke lavet om på.
 

DeletedUser322

Guest
Det er okay man ikke kan lave op på det, men tænke ... hvorfor skal man trykke accepter ?? bare en detalje ved det godt, men igen hvorfor ? bør man ikke bare få beskeden om at den her opgave skal løses og besked når den er løst ?? kan ikke lige se hvad knappen accepter gør godt for ? er den nødvendig for programkoden eller ?
 

DeletedUser

Guest
Vi har allerede en diskussion i gang om at fjerne accepter knappen, da den - som du selv siger - er lidt redundant, og i nogle tilfælde glemmer spillere at trykke accepter, hvilket gør at opgaven jo ikke løses, selvom de tror det.
 

DeletedUser

Guest
Hvis der skal være forskel, vil jeg foreslå, at de tvungne opgaver "accepteres" ved at knappen hedder "OK"
Valgfrie opgaver kan så afvises eller accepteres
 

DeletedUser

Guest
Det vi har snakket om, er at alle opgaver bliver accepteret så snart de vises for spilleren, og så kan man på det tidspunkt vælge at afvise den (med undtagelse af historie-linje opgaverne).
 

DeletedUser

Guest
god ide. jeg har selv flere gange glemt at acceptere opgaven, og det er jo temmlig træls når man har brugt en masse tid på at løse opgaven
 
Top