Opdater mig venligst

DeletedUser12

Guest
Hej allesammen

Da det efterhånden er en del guides jeg er forfatter til, så må jeg også erkende at jeg ikke får alle opdateret, når de fortjener det. Derfor vil det være lækkert hvis nogen siger til i denne tråd hvis de gerne vil hjælpe til, spotter fejl eller bare mener at en guide trænger til en make over, da der er lavet meget om på det sidste. Man kan også komme med forslag til guides/stats man godt kunne tænke sig der kom op at ligge. Det eneste jeg beder om er forståelse for at jeg sidder i min fritid og laver disse guides og derfor ikke nødvendigvis kan eller vil reagere samme dag som et ønske/en opdatering eller andet ønskes på forummet. Når jeg laver disse guides er jeg som alle jer andre, blot en spiller :)

Mvh Skolehaven

Ps. alle der giver en hånd med at mine guides bliver lavet vil naturligvis blive krediteret for deres arbejde. Her snakker vi om indsamling af data naturligvis :)
 

DeletedUser

Guest
Hej Skolehaven :)

Jeg har lavet en oversigt i Excel over, hvor mange af de forskellige varer der skal bruges til at oplåse ny teknologi i de forskellige tidsaldre - er det noget lign. dette skema du efterlyser..??
Foe teknologi varer.jpg
Dvs., at der f.eks. skal bruges 48 sten, 60 tømmer, 57 marmor osv. for at oplåse samtlige teknologier i jernalderen...
Har været hele teknologi-træet igennem, og har registreret samtlige varer, der oplåser i de forsk. tidsaldre :ninja:

Mvh. Banditten :cool:
 

DeletedUser12

Guest
Det kunne det fx være :) Alt der giver overblik på en let tilgængelig måde tror jeg de fleste vil være glade for. Også selv om de ikke nævner det eller uddeler rygtepoint for det. Pt har jeg i planerne at lave en oversigt for teknologierne enkeltvis, både som tiden skrider frem, men også alfabetisk så det er nemt overskueligt. For dem der planlægger lidt længere frem så er en oversigt som den du gav indblik I der en rigtig god ide :)

Om du helst selv sætter det op eller vil overlade det til mig er noget du bestemmer, men jeg kan smide den ind i min oversigt under alle omstændigheder så nye spillere hurtigt kan finde den uden at skulle igennem hele forummet :)
 

DeletedUser

Guest
Hej gutter..

Hvis jeg var jer ville jeg spare en masse tid og stjæle fra det engelske forum, der er nogle nørder der har for meget tid som laver nogle super nice guides..
 

DeletedUser12

Guest
Om vi stjæler fra det engelske forum, og bare oversætter deres og skal undersøge om vi har samme mening om hvordan det skal oversættes som spillet, eller vi selv går det efter kommer for mig ud med samme tidsforbrug. Grunden til jeg ender ud i det samme tidsforbrug på denne måde er ikke at jeg ikke kender til google translate eller lignende funktioner. De har bare den ulempe at de sprøjter en masse volapyk ud som forvirrer mere end det gavner. Jeg ved også godt at engelsk er tilladt her, men igen så føler jeg ikke der er tilstrækkeligt. Specielt ikke for et meget ungt eller gammelt publikum, der ikke mestrer det engelske sprog. Dette inkluderer jo også ordblinde eller andre der af den ene eller anden årsag bare ikke mestrer engelsk.

Forskellen ligger i at hvis jeg/vi selv laver det så kan jeg/vi også tilsikre at det er korrekt og opdateret. "Opdateret" er tingene bare ikke nær så ofte hvis man gør det via andre. I hvert fald ikke hvis det er mig der står bag. Samtidig med at hvis jeg tilsikrer at flere hjælper til så kan vi også have flere og mere omfattende guides til gavn for alle. Især nybegyndere. Jo flere vi er jo hyggeligere bliver det syntes jeg.

Sidst men ikke mindst er der bare mange nye der ikke surfer andre forums end det tilhørende og derfor ser jeg gerne at vi også har forskellige guides her.
 

DeletedUser12

Guest
Det kunne fx være super om en lavede en liste over alle de hjælpeværktøjer der er, som fx den der byggeplanlægger :) der er sikkert andre ting nogen af jer har fundet på net :)
 

DeletedUser1268

Guest
Jeg savner heksedoktoren på listen over specielle bygninger...
 
Top