Opdatering af MO/PO

bernie48

Nyt medlem
Jeg oplever i alle verdener, at MO/PO hos mig foretaget af andre ikke slår igennem, før jeg logger af og på.
Det må da være en fejl?
 

DeletedUser

Guest
Serveren er godt klar over, hvis nogle af dine bygninger er blevet motiveret/poleret, så du får stadig alt hvad du skal fra de funktioner, selv hvis du ikke opdaterede din browser. Man plejer at få besked om at der er sket noget i byen, men det kan godt vare lidt før den kommer frem, og når man har læst og lukket beskeden, plejer den at opdatere byen. Hvis dette ikke sker, så skriv venligst og oplys om det her, så jeg kan se om det er et generelt problem blandt flere spillere.
 

bernie48

Nyt medlem
Jeg er ked af at vende tilbage.
Jeg har lige hentet forsyninger fra et bryggeri, der var blevet motiveret et kvarter tidligere.
Jeg valgte IKKE at logge af og på eller opdatere (F5), som jeg plejer, inden indsamlingen.
Der var ikke, gentager ikke, ekstra forsyninger at hente, kun normal produktion!
Så måske svaret ikke helt holder vand
 

DeletedUser

Guest
Det er fordi klienten - altså din browser - ikke var opdateret da du lavede opsamlingen, og så vises det normale opsamling naturligvis. Igen er serveren godt klar over at du skal have motivering med i beløbet, hvilket også kan ses når du efterfølgende opdaterer spillet. Så du får hvad du skal, selv om du ikke lige selv ser det.
 

bernie48

Nyt medlem
Med andre ord:
Havde jeg holdt øje med tælleren, ville jeg have set dobbelt produktion?
Det gør jeg ved næste opsamling, jeg har helt bevist ikke logget ud eller opdateret via F5 siden sidste opsamling
For øvrigt er det rart med så hurtig tilbagemelding, Tak :)
 

DeletedUser

Guest
Ja. Hvis du ved, at du har en motiveret bygning og opsamler en produktion, burde du kunne se dine ressourcer forøges lidt mere ved din næste genindlæsning af spillet, da browseren så bliver opdateret til de data der er på serveren. :)
 

DeletedUser655

Guest
Selve tallet der popper op over bygninger vil vise den umotiverede værdi, men hvis du lægger mærke til tallet der kommer ved forsyningerne i toppen, så vil det være den motiverede værdi.
 

DeletedUser1222

Guest
jeg har fået motiveret mit gedebrug 3 gang af mine Klanmedlemmer i dag uden at få ekstra af det....
 

DeletedUser655

Guest
Ikke fordi jeg skal kritisere, Miss Hella, men du kan i det mindste læse svarene i den her tråd. Du bliver ikke snydt.
 

DeletedUser1222

Guest
hov den var smuttet for mig jeg har fundet ud af det beklager jer ikke fik skrevet
 
Top