Opdatering til 1.25

DeletedUser12

Guest

logo.png

Kære konger og dronninger

Opdateringen til 1.25 vil finde sted tirsdag den 6. maj. Denne opdatering indeholder hovedsagligt fejlrettelser, sammen med mindre forbedringer, men vi har også 2 større funktioner at præsentere: Udvidet by kort som vil give dig meget mere frihed, når du opbygger din prægtige stad og hardware acceleration, der udnytter grafikkortet til at vise din by, i stedet for din processor.

Der vil være en kort nedetid under opdateringen. Vi undskylder for ulejligheden som dette forårsager.



Funktioner/Ændringer
  • Hardware acceleration
    Hardware acceleration's funktionen bruger dit grafikkort til at vise byen i stedet for din processor. Dette skulle resultere i en ydeevne forbedring på de fleste nyere maskiner. I de sidste uger har vi arbejdet hårdt på at forbedre denne funktion.
    Funktionen kan stadig forvolde problemer på computere med gamle eller ualmindelige grafikkort (byen bliver ikke vist eller ydeevnen kan være meget langsom), i disse tilfælde bør du slå funktionen fra. Vær venligst opmærksom på at de fleste animationer ikke vil virke på den nye spilmotor endnu. Det er allerede kendt og behøver ikke at blive rapporteret.

    For at aktivere hardware acceleration funktionen gå ind i indstillinger på din konto og aktiver “Hardware Acceleration (Beta)”:

    hardwareacceleration.jpg

  • Udvidet by kort
    Byens omgivelser er omarbejdet og har modtaget ny grafik, som vil tillade dig at tilføje flere udvidelser til din by i fremtiden. Og fra denne opdatering, hvis du har nogle i reserve, kan du allerede bruge de nye områder!

    expandedcitymap.jpg


  • At klikke på "Overgiv dig" knappen bør nu resultere i et bekræftelses vindue i kampen.
  • Overgiv dig muligheden viser nu modstanderens bevægelser inden resultat skærmen vises.
  • Sektor 36,15 (DPÆ) er blevet ændret fra sten til strand, fordi den var for forstyrrende for kortet.


Fejlrettelser

Brugerflade rettelser
  • Rettet et problem hvor ressource indsamling ikke viste popup.
  • Rettet et problem hvor i bronzealderen General Grivus blev vist i klan vinduet når du ikke var en del af en klan.
  • Rettet storslået bygnings flertal i bonus beskrivelse "producerer 1 forge point".
  • Når en opgave ikke har noget tip, viste værktøjstippet en tom boks. Dette er nu fixet.
  • Support pulje bonus teksten for klan niveau passede ikke til dens allokerede boks.
  • Rettet en fejl i begivenhedsloggen - Bogstaverne p j g q bliver beskåret i bunden, når begivenheden ikke er delt over 2 linier.
  • Rettet en visningsfejl med militær forsvars bonus værdier på forsvarende enheder i puljen.
  • By og kamp viser "fuldskærmsvisning" usammenhængende - dette er blevet rettet.
  • Rettet en visningsfejl med titlerne for lager genstande.
  • Rettet en fejl hvor menu knappernes mellemrum var klikbare som om de var en del af menuknappen.

Andre fejlrettelser
  • Rettet en fejl hvor rådhuset ikke havde nogen point defineret.
  • Rettet en fejl hvor brug af genstande fra lageret ikke talte imod succes kriterierne for opgaver.
  • Rettet en fejl hvor spillere havde negativ befolkning.
  • Rettet en fejl hvor nogle brugere ikke var i stand til at ændre deres Klan navne.
  • Rettet en fejl hvor opgaven "Rin Gozens testamente" ikke registrerede færdiggørelsen af det første krav.
  • Minimering af aktionspanelet fravælger aktionen - dette er blevet rettet.
  • I sjældne tilfælde var det muligt for spillere at komme ind i chatten, men de kunne ikke sende nogen beskeder. Dette problem er blevet løst.



Hvis du ønsker at efterlade nogen feedback omkring denne version venligst klik her.

Tak for at spille Forge of Empires.

Venligst,
Dit Forge of Empires Team
 
opdateringen er sket, men umiddelbart kan jeg ikke se at det har haft nogen konsekvenser andet end Cirgaard er nede, både Arvahall og Brisgaard, bliver ved med at crasche lige så hurtigt som førhen (jeg bruger IE)

En lille korrektion, på B, bliver jeg ved med at gå ned nu, det er ikke kun efter et par angreb, men efter hvert angreb at der skal genindlæses
 
Senest redigeret:

DeletedUser12

Guest
Er det med hardware accelerationen? Jeg ved den stadig er i beta men den burde ikke gøre det værre med mindre du bruger et gammelt eller sjældent grafikkort.
 
nu er det en standard/multimedie PC, købt fra ny af for 2 mdr siden, så det skulle ikke være grafikkortet der er problemet, men det kan da være det har hjulpet efter der er genopdateret programmer.
 

DeletedUser12

Guest
Nej det lyder ikke som om det kan være en af mulighederne. Giv det lige til i morgen, og hvis der stadig er problemer/bugs så skriv ind i en ticket. Vi skal lige have alt aktiveret efter opdateringen.
 
Jeg må indrømme, at jeg ikke er imponeret af den Hardware accelerator, da den typisk begynder at blive langsommere efter 10-15 po/mo, samt nu er byerne meget tit kun med lysegrønt område omkring byen, samt der kan mangle adskillige bygninger (lysegrønt område i stedet), endvidere fryser billedes når der ikke har været action i en periode, og der skal genindlæses enten helt fra scratch eller med F5.
Genopfriskningen med F5 giver mange gange ovenstående by med lysegrønt område (uden sten/træer) og med manglende bygninger, samt rimelig tit er Adobe faldet ud, så der skal indlæses igen (indimellem fanger F5 Adobe, men ikke særlig tit)
jeg har kun oplevet en forbedring når jeg laver kampe (færre nedbrud)
jeg er ved at opgive den nye Hardware accelerator (kan oplyse at jeg stadig bruger IE, Windows 8,1, samt er i MÆ)
 
Top