Opdatering til version 1.100

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png

Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.100 vil finde sted onsdag d. 3. maj. Som altid vil der være en kort nedetid i forbindelse med opdateringen og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

I denne version har vi primært fokuseret på fejlrettelser mens vi ved siden af arbejder på den næste del af den Oceaniske Fremtid.
For at se en detaljeret liste over rettelserne så se listen nedenfor:


Fejlrettelser


  • Vi har lavet nogle forbedringer som gerne skulle gøre at visse byer bliver indlæst hurtigere (især de store byer) og have bedre animationer.
  • Nogen gange blev gennemsigtigheden i 'flyt' eller 'sælg' tilstanden ikke afsluttet korrekt og visse bygninger ville forblive gennemsigtige. Dette er blevet rettet..
  • I sjældne tilfælde kunne det ske at spillere ikke kunne modtage hjælp fra naboer eller fik en meget stor mængde rangliste point uden at have gjort noget. Problemet er blevet løst og bør ikke kunne ske igen.
  • Lageret ville nogen gange blinke selv om der ikke var kommet noget nyt i det.
  • Når man angreb en sektor på kontinent kortet skete det af og til at det forkerte spiller navn blev vist. Dette er nu rettet
  • Når dekorationer eller kulturbygninger blev bygget, blev forøgelsen af glæde ikke altid korrekt tilføjet til igangværende opgaver som bad jer om at øge den. Dette er løst i denne version.
  • Efter at begynder guiden var færdiggjort viste indikatorer i bygge menuen at alle bygninger var låst op i forbindelse med guiden. Fremover vil kun de bygninger som bliver låst op ved afslutning af guiden blive vist.
  • Nogle spillere kunne ikke gemme deres slyngelskjul på lageret ved hjælp af læg på lager kittet. Dette skulle ikke være et problem længere.
I mellemtiden, arbejder vores udviklingsteam på den Oceaniske Fremtid og flere andre forbedringer i spillet. Hold øje med vores Beta for altid at være up to date!

Tak fordi I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at diskutere denne version så klik venligst her eller besøg os på Facebook! :)

med venlig hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

DeletedUser2226

Guest
vil li tilføje at når man slås manuelt går lyd effekterne meget ofte i kage, begynder bare at gentage det sidste ryk igen og igen... som ofte st sker dette mellem de 2 x 8 kampe... fortstætter så tit indtil laptopen crasher, og det hele genstarter... er stort set på 24t i døgnet og bare lidt træt af det crasheri :)
Håber det er noget i kan rette op på?
Ellers 1000 TAK for et genialt spil :)
Mvh FF
 
Kan tilføje, at problemet med lyden ved manuel kamp opstår, når man spille "semi-auto". Dvs, man blot klikker på målet, så enheden automatisk flytter hen på et passende felt og skyder. Gør man det , når man nedlægger sidste enhed, går et stykke af den lydfil i "endeløs løkke", indtil man logger ud af sin by eller opdaterer browseren.
Jeg har prøvet at kontakte Support med problemet, men fik at vide, Support ikke kendte til en løsning, så problemet blev sendt videre til udviklerne. Siden da er det eneste, der er sket det, at min ticket er blevet automatisk lukket pga tidsudløb.

Venlig hilsen
BNB
 

DeletedUser2226

Guest
jeg spiller ALDRIG semi auto, manuelt altid, og har lagt mærke til at med enheder fra AF er det specielt slemt...
 

DeletedUser2226

Guest
Jeg må krybe til korset og indrømme at det jo nok bliver til lidt semi auto alligevel... ;D specielt til sidst i kampen, og når spillet alligevel ville rykke samme sted hen som mig, hender det jeg tager den lette udvej...
Er nu blevet opmærksom på dette, og lyd effekterne kan atter nydes :) Stort Tak til BNB for råd!
 

DeletedUser2122

Guest
Det irriterer også mig grænseløst med den lyd der kører i loop efter endt kamp. Håber det vil blive fixet ASAP - eller at i det mindste nogen vil svare? Eller skal vi lægge sagen over i tråden "Fejl & Problemer"?

Hejsa.

Jeg sender den videre

Mvh.
Fugazi.
 
Top