Opdatering til version 1.186

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png
Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.186 vil finde sted onsdag den 2. september. Der vil som altid være en kort nedetid i denne forbindelse og vi undskylder på forhånd for denne lille ulejlighed.

Se venligst nedenfor for en detaljeret beskrivelse af ændringerne


Fejlrettelser

  • Guvernørvillaens animationer virkede ikke. Denne fejl er blevet retttet nu.
  • Vi har rettet en fejl i klanekspeditionens forhandlingsvindue, hvor den forkerte boost blev vist nederst.
  • Vi har rettet en fejl hvor spiller og klannavn manglede i kvk loggen.
  • Når man ændrede klanbeskrivelsen for en klan ville ikonet for klanleder og klangrundlæggere blive vist dobbelt. Denne fejl er rettet nu.
Forbedringer

  • Når man starter en manuel kamp, er det nu muligt at overgive sig med det samme, uden at skulle vente på at det bliver ens tur.

Mobile Ændringer

Dette er den mobile sektion i releasenotes. Her vises ændringer som I ikke vil se i browserversionen af spillet. Husk, at tidspunktet for frigivelsen af den mobile opdatering afhænger af App butikkerne og at det kan vare nogle dage efter udgivelsen af browserversionen. Så vær ikke overrasket, hvis I ikke kan se opdateringen på dine enheder endnu!
  • ´Det er nu muligt også på mobilen at se hvor mange ressourcer som det kræves for at gennemføre en specifik tidsalder. I kan se prisen ved at klikke på knappen i det øverste venstre hjørne af forskningsvinduet.


I mellemtiden arbejder vores udviklingsteam på nye tilføjelser til spillet og de næste efterårsbegivenheder! Besøg vores Beta server og hold jer opdateret!

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at efterlade feedback for denne version så klik her eller besøg os på Facebook ! :)

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

Hyrde

Aktivt medlem
Ja, det er lidt mystisk at bliver slået stort op og så bare viser sig at være fuser. Jeg har lidt svært ved at tro at det skulle tage så lang tid at få en opdatering igennem diverse app stores. Jeg gætter på at de har opdaget en eller anden kæmpefejl som at alle konti bliver sat tilbage til bronzealderen når det installeres :cool::D:cool:

Hvis man skal have det skal man nok signe op på Beta, ,men så får man da også en mobilchat med i købet hehe
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
De seneste "nyheder" omkring besked centret, er/var at de blev udgivet på .de og .net
Men der var vist åbenbart nogle enkelte større fejl, som ikke fandtes på beta.

Så ja, tålmodighed er en dyd, men rygterne siger at man prøver igen i dag ved denne omgangs opdatering. Så hvis det er, vil der være lidt nede tid i dag over flere perioder.
 

Morten70

Medlem
Et ønske til det nye besked-center, under klan-fanen :
Kan ledere og stiftere, få en rettighed til at gøre en tråd "sticky", eller med andre ord, at en tråd forbliver øverst, selvom der kommer tråde med nyere kommentarer
Eksempel : Vil være rigtig rart, hvis KSM strategi-tråd, ikke bliver skubbet ned af karrussel-tråde
 

ditto6000

Aktivt medlem
Et ønske til det nye besked-center, under klan-fanen :
Kan ledere og stiftere, få en rettighed til at gøre en tråd "sticky", eller med andre ord, at en tråd forbliver øverst, selvom der kommer tråde med nyere kommentarer
Eksempel : Vil være rigtig rart, hvis KSM strategi-tråd, ikke bliver skubbet ned af karrussel-tråde

Godt forslag.. Havde håbet at denne "vigtig"funktion netop gjorde det du foreslår..:)
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Med det nye beskedcenter arbejdes der rigtig meget med faner.

Derved har man 2 funktioner til at gøre en besked lettere at finde.
Som en klan leder kan man inde i en besked på tandhjulet gøre en besked vigtig. Det vil sige den får en lille gul streg hen over sit billed i hovedvinduet.
Så kan man også selv vælge at give en besked en stjerne som en "foretrukken" besked.

Dette vil gøre at man oppe i toppen af vinduet kan vælge de #... og på den måde finde de samtaler nemmere som er mere vigtige end andre.
Det er i hvert fald hvad man kan nu.
 

MasterPeace

Nyt medlem
Det er både ulogisk, fustrende og upraktisk at klantråde, som oprettet af klanleder, ikke ligger i klanfanen.....
disse er jo netop kun til klanen/klanmedlemmerne og man har ikke engang mulighed for at flytte/sende dem til den rette fane.......
 

ditto6000

Aktivt medlem
Det er både ulogisk, fustrende og upraktisk at klantråde, som oprettet af klanleder, ikke ligger i klanfanen.....
disse er jo netop kun til klanen/klanmedlemmerne og man har ikke engang mulighed for at flytte/sende dem til den rette fane.......
Synes nu det gik ganske hurtigt med at få oprettet nye men kan sag6ens se din point., Dog er det så at klaner vægter forskelligt hvor mange de vil have i klanfanen :..så kan risikoen være de blot skal oprettet den anden vej til socialt..
 

ditto6000

Aktivt medlem
Med det nye beskedcenter arbejdes der rigtig meget med faner.

Derved har man 2 funktioner til at gøre en besked lettere at finde.
Som en klan leder kan man inde i en besked på tandhjulet gøre en besked vigtig. Det vil sige den får en lille gul streg hen over sit billed i hovedvinduet.
Så kan man også selv vælge at give en besked en stjerne som en "foretrukken" besked.

Dette vil gøre at man oppe i toppen af vinduet kan vælge de #... og på den måde finde de samtaler nemmere som er mere vigtige end andre.
Det er i hvert fald hvad man kan nu.
Har prøvet forskellige metoder og oplever ikke at den skal "være let at finde " som med fx ks tråden. Med din forklaring er det ikke spor anderledes end det gamle beskedcenter.. For det bliver virkeligt funktionelt som fx ks tråden kunne have brug for så skal den ikke skulle findes frem fra fx vigtig funktionen eller fortrukne funktionen med et klik..Allerede der hægtes den af. Den skal kunne vælges til af lederne til at ligge under toptåden for det gør den store forskel...
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Er også helt enig.

Selv når man vælger at gøre en besked vigtig, får den en lille streg over billedet, men bliver på sin plads så at sige. Så ja, om noget kan jeg se på beta at det også er nævnt helt specific med "sticky" mulighed. Så det vil jeg i hvert fald også skrive som forslag herfra :)
 

ditto6000

Aktivt medlem
Er også helt enig.

Selv når man vælger at gøre en besked vigtig, får den en lille streg over billedet, men bliver på sin plads så at sige. Så ja, om noget kan jeg se på beta at det også er nævnt helt specific med "sticky" mulighed. Så det vil jeg i hvert fald også skrive som forslag herfra :)
Dejligt du er enig., Betyder det at du bringer det videre eller skal man selv også til tasterne og lave et forslag et andet sted for det kommer videre.. i givet fald ja, hvor?
 

MasterPeace

Nyt medlem
Jeg mener stadig, at klantråde fra start af automatisk burde være landet i klanfanen. Det er desuden kun her muligheden 'vigtig' og 'lås svar' (2 gode nye muligheder) findes. Jeg mener også, at det burde være muligt for klanleder, af forskellge årsager, at flytte/sende tråde mellem de forskelige faner.
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Som sagt er det et nyt besked center i spillet, og er sikker på der nok skal kommer masser af opdateringer til det, det næste lange stykke tid.
Så om noget om det er automatisk, eller herfra, så kan jeg altid bringe videre og så må vi jo se og håbe om nogle af de ting går i opfyldelse :)
 

Mcornelli

Nyt medlem
Efter den nye opdatering har jeg fået nogle problemer med min samsung tablet.
Jeg kan ikke se halvdelen af mit skrive felt. dette gør jeg mangler over en ud af 3 linjer, giver problemer med fx. boost tråd hvor jeg ikke kan se hvad jeg skriver nå jeg skal lægge en SB op. hvis der er 2 andre i forvejen.
Sidder på min PC nu men håber der kommer en løsning på problemet da det er irreterende og vil nok være en dræber for mig at spille ellers glad for spille og været her ca. 2 år
 
Top