Opdatering til version 1.188

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
newlogo1.png

Kære Konger og Dronninger,

Opdateringen til version 1.188 vil finde sted onsdag den 30 september. Der vil som altid være en kort nedetid i denne forbindelse og vi undskylder for denne lille ulejlighed.

Se venligst nedenfor for en detaljeret beskrivelse af ændringerne:

Fejlrettelser

  • Antallet af gennemførter kulturelle bosættelser blev ikke længere opdateret når hovedpræmien var opnået. Dette er nu løst.
  • Når Storslåede bygninger med meget lange navne blev indsat i en besked, ville bygningens niveau forsvinde i teksten. Dette er nu rettet.
  • Vi har rettet en fejl hvor atmosfære ikonet overlappede omkostningerne i Marsudforskningsvinduet.


Mobile Ændringer

Dette er den mobile sektion i releasenotes. Her vises ændringer som I ikke vil se i browserversionen af spillet. Husk, at tidspunktet for frigivelsen af den mobile opdatering afhænger af App butikkerne og at det kan vare nogle dage efter udgivelsen af browserversionen. Så vær ikke overrasket, hvis I ikke kan se opdateringen på dine enheder endnu!

  • Når man skrev nye beskeder ville visse handlinger ( som forsøg på at forlade beskeden) resultere i en fejl. Dette problem er løst nu.

Dette er en kort ændringsliste mest fordi vores udviklere arbejder på nogle fantastiske nye tilføjelser til spillet: En ny bosættelse og en ny begivenhed! Besøg vores Beta server og hold jer opdateret!

Tak fordi at I spiller Forge of Empires!

Hvis I ønsker at efterlade feedback for denne version så klik her eller besøg os på Facebook ! :)

Hilsen,
Jeres Forge of Empires Team
 
Senest redigeret:

nittenisback

Nyt medlem
Hej. Det lyder spændende.

Men for nogle måneder siden, fik jeg af vide at i var igang med at lave en høst alt knap til mobilversionen.
Men jeg har endnu ikke mødt den knap endnu, er det en der er på vej eller hvordan?

mvh nitten
 

hr. nyborg

Aktivt medlem
Opdatering sker normalt fra kl. 10-15 ca.

Og der er vist desværre ingen nyheder om sådan en knap til mobil versionen endnu, hvad jeg kunne finde af info.
 
Top