Opførte særlige bygninger - yderligere byggeplaner

Så lang tid overskydende byggeplaner til særlige bygninger (som er opført) er låste og ikke kan bruges til noget, burde der være en lås på spillet, så der ikke gives yderligere planer til en bygning som er opført.

Det giver kun frustration blandt spillere, at man endelig får en byggeplan, for så at konstatere at det er til en bygning man allerede har bygget, så enten skal spillet undlade at give byggeplanen eller også ændre den til den anden bygning fra samme tidsalder.

Hvis endelig begge bygninger fra tidsalderen er bygget, så burde spillet ændre byggealderen til den tidsalder lige før, hvor der er ubygget særlig bygning.
 

DeletedUser

Guest
Så vidt jeg har hørt, så kommer der noget mere handel til byggeplaner til situationer som dette.
 
Så vidt jeg har hørt, så kommer der noget mere handel til byggeplaner til situationer som dette.

et forslag til handel med byggeplaner:
-
overskydende byggeplaner til bygninger som er bygget burde kunne sælges for 25-50 diamanter, så kan man vælge om man vil sælge 4-8 og købe en specifik manglende byggeplan til en anden bygning eller hvad man nu ellers vil bruge diamanterne til.
Det er godt nok frustrerende at bytte overskydende byggeplaner i samme bygning 5-6 gange og blive ved med at få en dublet, men hvis det fastholdes fra spiludviklernes side, mener jeg at ovenstående salg af byggeplaner til byggede bygninger til diamanter vil kunne være et plaster på frustrationen, og samtidig også en måde at bruge de byggeplaner man får ved P/M/P til allerede bestående bygninger.
 

DeletedUser365

Guest
et forslag til handel med byggeplaner:
-
overskydende byggeplaner til bygninger som er bygget burde kunne sælges for 25-50 diamanter, så kan man vælge om man vil sælge 4-8 og købe en specifik manglende byggeplan til en anden bygning eller hvad man nu ellers vil bruge diamanterne til.
Det er godt nok frustrerende at bytte overskydende byggeplaner i samme bygning 5-6 gange og blive ved med at få en dublet, men hvis det fastholdes fra spiludviklernes side, mener jeg at ovenstående salg af byggeplaner til byggede bygninger til diamanter vil kunne være et plaster på frustrationen, og samtidig også en måde at bruge de byggeplaner man får ved P/M/P til allerede bestående bygninger.

God ide at kunne sælge skidtet for diamanter =), men for at gøre forslaget attraktivt for spiludviklerne tror jeg mere på 20 diamanter for en byggeplan, så skal man jo trods alt sælge 10 byggeplaner for at købe den ene man mangler :)
 

DeletedUser

Guest
Mon ikke at man kommer til at handle spiller til spiller med specifikke byggeplaner?
 

DeletedUser

Guest
Så lang tid overskydende byggeplaner til særlige bygninger (som er opført) er låste og ikke kan bruges til noget, burde der være en lås på spillet, så der ikke gives yderligere planer til en bygning som er opført.

Det synes jeg er en dårlig ide. Det ville betyde at når først du har opført een storslået bygning bliver det nemmere at samle et helt sæt til den næste. Det burde nærmere være omvendt...
 

DeletedUser341

Guest
Joke om Storslåede Bygninger

HA HA 6 BP på mot/pol runden :)
MEN GÆT HVAD... 3 af dem til SB jeg HAR BYGGET..
GODT ARBEJDE Innogames i gør det sku godt, altså hvis det gælder om at gøre folk PISSESURE :-/
JAMEN jeres svar er SIKKERT KØB DIAMANTER, KØB DIAMANTER, KØB DEM HER HOS MIG.....
JAMEN JEG KØBER SKAM DIAMANTER,( æhh er vist færdig med det ) MEN STIKKER PÆNT KORTET TILBAGE I PENGEPUNGEN, JEG MÅ VIST HA KØBT FOR MANGE.....
 
Senest redigeret af en moderator:
Så prøvede jeg for første gang at få 3 byggeplaner for support hos en klanfælle, men det kan da ikke være rigtigt at ud af de 3 byggeplaner jeg fik var de 2 ens.
det skal bemærkes at alle 3 byggeplaner viste sig at være dubletter til dem jeg havde i forvejen (jeg manglede 3 til bygningen), men fik så byttet 2 til den ene af dem jeg manglede.
det er altså frustrerende at få 3 byggeplaner til en bygning, hvor jeg kun har 6 byggeplaner og alle 3 viser sig at være dubletter, og 2 af dem endvidere er ens.
 

DeletedUser341

Guest
Storslåede bygninger og Byggeplaner

HA HA 6 BP på mot/pol runden :)
MEN GÆT HVAD ??? 3 af dem til SB jeg HAR BYGGET..Med hjælp fra diamaner jeg har KØBT !!!
GODT ARBEJDE Innogames i gør det godt, altså hvis det gælder om at gøre folk SURE :-/
JAMEN jeres svar er SIKKERT KØB DIAMANTER, KØB DIAMANTER, KØB DEM HER HOS MIG.....
JAMEN JEG KØBER SKAM DIAMANTER, MEN STIKKER PÆNT KORTET TILBAGE I PENGEPUNGEN, JEG MÅ VIST HA KØBT FOR MANGE.....
Kan det dog passe at man får BP. til en bygning man HAR opført, JA hvis du byder med FP. på en bygning kan jeg forstå det!
men da ikke en snus fornuft i at købe diamanter, hvis BP. stadig vælter ind til noget der er bygget ved at motiveere/polere!
Jeg får vel ikke senere chancen for at bytte mit store overskud af BP. til diamanter ? NEJ VEL !
Måske bliver den her osse slettet, men prøver igen med fy ordet væk :)
Måske er jeg heldig jeg får svar, og takker for den pæne advarsel, men jeg kan ikke forstå logiken i det, og er sur :-/
 

DeletedUser

Guest
HA HA 6 BP på mot/pol runden :)
MEN GÆT HVAD ??? 3 af dem til SB jeg HAR BYGGET..Med hjælp fra diamaner jeg har KØBT !!!
GODT ARBEJDE Innogames i gør det godt, altså hvis det gælder om at gøre folk SURE :-/
JAMEN jeres svar er SIKKERT KØB DIAMANTER, KØB DIAMANTER, KØB DEM HER HOS MIG.....
JAMEN JEG KØBER SKAM DIAMANTER, MEN STIKKER PÆNT KORTET TILBAGE I PENGEPUNGEN, JEG MÅ VIST HA KØBT FOR MANGE.....
Kan det dog passe at man får BP. til en bygning man HAR opført, JA hvis du byder med FP. på en bygning kan jeg forstå det!
men da ikke en snus fornuft i at købe diamanter, hvis BP. stadig vælter ind til noget der er bygget ved at motiveere/polere!
Jeg får vel ikke senere chancen for at bytte mit store overskud af BP. til diamanter ? NEJ VEL !
Måske bliver den her osse slettet, men prøver igen med fy ordet væk :)
Måske er jeg heldig jeg får svar, og takker for den pæne advarsel, men jeg kan ikke forstå logiken i det, og er sur :-/

Din tidligere tråd blev ikke slettet men flyttet herind, da vi lige så godt kan holde emnet samlet, istedet for at det bliver spredt på hele forummet.

Jeg kan godt forstå din og alle andres frustration over byggeplan-systemet, og i går prøvede jeg igen at prikke til toppen, for at høre om ikke der snart skete noget med det. Jeg fik af vide, at de er i gang med og gøre noget ved det med byggeplaner, og at det skulle komme inden for den nærmeste fremtid. Så fortvivl ikke for meget. Hvis i får byggeplaner til bygninger i allerede har lavet, så vil de kunne byttes, handles med, eller hvad de nu finder på, men der går desværre nok lidt tid endnu.

Jeg beklager de frustrationer i måtte have med systemet.
 

DeletedUser

Guest
Det er efterhånden belastende at høre på alle dem som brokker sig over byggeplaner, sikke en flok narcissistiske mennesker, det handler kun om mig mig mig, jeg har brugt..... jeg har købt... jeg skal da ha.... godt nok glad for det ikke er mig der er Forum moderator...

Det er ikke engang 3 måneder siden at SB blev indført og jeg har mere end 60% af alle BP og ja jeg har også fået 3 eller 4 af de samme planer og også til bygninger som jeg har bygget....

Drop-raten er alt for høj om yderligere 3 måneder har alle jo de SB som findes, og så har de ikke længere nogen betydning.

Fjern denne drop funktion, og lad det være en ting man selv skal udvikle i rådhuset ved hjælp af forge-point, så hvert Bronze alder BP kostede 48 FP og så fik man lige det man vil have, man ville undgå frustrationer og SB fra kolonitiden i en Bronzealder by. Et BP i kolonitiden kunne koste 240 FP.

Der burde være et maksimum antal SB i en by fx. 4 og så skulle det ikke være muligt at købe planerne for diamanter, så længe man kan købe FP for diamanter skal jeres forretning nok tjene kassen da 10 FP jo koster 500 diamanter..

Det er også bekymrende at i vil gøre det muligt at handle med BP, så går det bare endnu hurtigere med at alle har alle SB og hvor fedt er det lige?

Haha så fik jeg også lige lov til at brokke mig over BP, undskyld dobbelt moralen :D
Mvh.
Medicus
 

DeletedUser

Guest
Kære venner ;)
Medicus er inde på noget af det rigtige - der er alt for meget kritik og alt for mange sure opstød over de ændringer eller forbedringer,som løbende bliver lavet til spillet - ændringer/forbedringer, der ikke lige er en fordel for en selv, men kun de andre spillere..!!
Det ville være dejligt, hvis man giver udtryk for sin utilfredshed eller uenighed på en mere diplomatisk måde, og desuden viser lidt glæde over, de muligheder, som de Storslåede Bygninger og andet giver den enkelte spiller - ja, selvfølgelig har jeg fået den samme byggeplan 2, 3 og 4 gange, og jeg bliver da også skuffet, for jeg havde jo trods alt håbet på, at det var en ny, og ikke en dubblet..!! Jeg bliver også skuffet hver lørdag aften, for det var ikke mig, der fik hovedpræmien i Lotto... ;)
Vi har fået besked om, at der med tiden vil komme en eller anden form for handel med vores overskydende byggeplaner, så jeg væbner mig med lidt tålmodighed, og er spændt på, om det ikke løser sig i sidste ende - alternativet havde måske været, at vi først havde fået indført Storslåede Bygninger om 3 måneder, når udviklerne havde tænkt hele konceptet igennem..?? Nu er de blevet tilgængelige i spillet, og vi har mulighed for at komme med feed-back i denne BETA-version af spillet - Tak til udviklerne, for at jeg må være med til at præge spillet i positiv retning, så det færdige resultat kan blive så godt som muligt :)
Blot nogle tanker herfra - beklager, at det nok var lidt off-topic. mvh.
Banditten :cool:
 
Top