Opgave - et råb om hjælp (prinsesse Myciena)

Daenerys

Medlem
Jeg har lige fået denne opgave, hvor man skal overtage to sektioner i enten Houndsmoor ellerZaldon-on-see (hvilket er helt fint), men tillige skal man bygge 3 af hver beboelsesbygning fra senmiddelalderen - flerfamiliehus, ejendomshus og herregård - den ene af de 3 typer beboelseshuse købes med diamanter (300 for hver herregård), og det er til dels mit problem idet jeg ikke vil finde dankortet frem for at klare opgaven og der ikke er nogen mulighed for at afvise opgaven.
Kan det virkelig være rigtig at der er en opgave som kræver brug af diamanter (900 stk.) for at blive løst, eller er der noget galt med formuleringen?

Jeg undskylder på forhånd hvis spørgsmålet er blevet rejst og besvaret før, men en hurtig søgning på forum gav ikke noget resultat.
 

DeletedUser

Guest
Det er ikke ment som at du skal bygge 3 af hver beboelsesbygninger fra senmiddelalderen, men at du kan vælge at bygge 3 af en af de forskellige typer. Så du vælger at bygge enten 3 herregårde, 3 flerfamiliehuse eller 3 ejendomshuse.

Der står "Byg 3 af enhver beboelsesbygninger fra senmiddelalderen" ikke "Byg 3 af hver beboelsesbygninger fra senmiddelalderen". ;)
 
Senest redigeret af en moderator:

Daenerys

Medlem
tak for hjælpen, den havde jeg så misforstået ;)
forslag til forenkling af tekst: "byg 3 beboelsesbygninger fra senmiddelalderen"
 
Senest redigeret:

DeletedUser

Guest
tak for hjælpen, den havde jeg så misforstået ;)
forslag til forenkling af tekst: "byg 3 beboelsesbygninger fra senmiddelalderen"

Den tekst kan også være lidt vildledende, da det så ser ud som om, at du bare kan bygge 3 forskellige bygninger, så jeg laver det om til dette istedet: "Byg 3 ens beboelsesbygninger fra senmiddelalderen". :)
 

DeletedUser40

Guest
Jeg vil også lige komme med en af den her slags opgaver ...

Jeg havde på et tidspunkt en mission som lød: Træn 5 af enhver enhed fra Senmiddelalderen eller 2 af enhver enhed fra Kolonitiden.

Den havde jeg også helt misforstået ligesom ovenstående mission :)
 
Top