opgave

DeletedUser256

Guest
Hej jeg har en opgave der siger producer 10 vognhjul i samme slags bygning.
Når jeg så gør det sker der ingenting ??
Er der nogen der har et godt råd ??

Hilsen Plant
 

pngnoxy

Medlem
Anden opgave:

Jeg har et problem med opgaven "Sørg for adspredelse" hvor man skal bygge drager og fremstille en tønde tobak. Dragerne har jeg, og de er registreret i opgaven. Men uanset hvor mange tønder tobak jeg producerer, så registreres dette ikke i opgaven. Kan nogen hjælpe her også?
 

pngnoxy

Medlem
Ok, tror jeg har luret den. Der er "tønde af tobak" 8 timer prod. - og så er der "tønder af tobak" 1 dag. Opgaveteksten hedder "Fremstil 1 tønder tobak". Måske skulle man forbedre den opgavetekst - det er ret uklart..
 

DeletedUser

Guest
Jep, den faldt jeg også i (og mener jeg beklagede mig her på forum et sted også).

Med hensyn til den oprindelige posters opgave: Er du sikker på opgaveteksten? Det lyder mærkeligt, for der er vel kun 1 slags bygning man kan producere vognhjul i? Som Pngnoxy's eksempel viser er den præcise ordlys af opgaven nogen gange af afgørende betydning...
 

Daenerys

Medlem
hvis jeg husker rigtigt, kan man både producere vognhjul hos karetmageren og bødkerværkstedet.
Det vil sige to bygninger fra hver sin tidsalder, så der kan være et tip.
Da det ene er en bygning som købes for diamanter, må der være tale om den anden (ingen opgaver afhænger af, at man bruger diamanter).
Men det er et stykke tid siden jeg nedlagde mine bødkerværksteder, så jeg kan huske forkert :eek:
- og så er der jo også altid den mulighed som mange er faldet i, at man har glemt at acceptere opgaven.
 

DeletedUser

Guest
plant, hvis det står helt tosset til kan du skrive til os i support, så kigger vi på det. :)
 
Top