Opgaverne i Events

Hej.

Jeg er desværre begyndt at undre mig en del over opgaverne i de events, der bliver lanceret for tiden.

Senest i Van Gogh eventet, hvor det fremgår, at spillerne skal gennemføre 55 produktioner af 15 min.

Det er blot et af flere eksempler på opgaver, som jeg mener stiller krav til spillerne, som grænser til det urimelige, da man dog bør tænke på at der er et liv udenfor FoE.

Jeg henstiller derfor til at man fra FoE's side overvejer at justere opgaverne, så målene bliver mere overkommelige at opfylde, og håber samtidigt at Foe teamet kan se problematikken fra spillernes synspunkt.

Mvh. King Lear
 

DeletedUser2122

Guest
Hej.

Jeg er desværre begyndt at undre mig en del over opgaverne i de events, der bliver lanceret for tiden.

Senest i Van Gogh eventet, hvor det fremgår, at spillerne skal gennemføre 55 produktioner af 15 min.

Det er blot et af flere eksempler på opgaver, som jeg mener stiller krav til spillerne, som grænser til det urimelige, da man dog bør tænke på at der er et liv udenfor FoE.

Jeg henstiller derfor til at man fra FoE's side overvejer at justere opgaverne, så målene bliver mere overkommelige at opfylde, og håber samtidigt at Foe teamet kan se problematikken fra spillernes synspunkt.

Mvh. King Lear

Hej King Lear.

55 produktioner af 55 minutter burde kunne løses i den tidsalder du er i . Det er jo et spørgsmål om prioritering. Tager man de bygninger med der giver 2 og 5 fp ved 24 timers produktion, burde de fleste på dit niveau kunne udføre den inden for 24 timer . eller måske 48 timer. Og så er der stadig megen tid til at løse de andre opgaver i eventen .

Hvis der ikke er nogle udfordringer til spillere for at opnå en præmie der potentielt kan give 3 fp i døgnet, vil flere spillere sikkert synes det er for nemt. Spillet skal ballancere med at det er opnåeligt ( tidshorisont ) samt udfordrende .

Du fokuserer på en opgave i eventet, men glemmer de opgaver der i mange tilfælde er løst af sig selv ( gør din befolkning entusiatisk).
Hvis man skal ændre på det " urimelige " i èn opgave, så vil det jo helt naturligt medføre at de nemme opgave så bør have en højere sværhedsgrad.

Mvh.
Fugazi
 
Top