oprettelse af Særlige Bygninger

Jeg undrer mig over at der ikke er en blokering på opførelse af særlige bygninger fra tidsaldre senere end man reelt har forsket.
-
Det virker ulogisk på mig, at Særlige Bygninger kan opføres før man har forsket sig frem til den tidsalder de reelt er fra.
Det er selvfølgelig i orden, at man kan samle byggeplaner til bygninger i tidsaldre man ikke har forsket (man mo/po jo bygninger fra aldrene), men at man kan opføre bygningerne før man reelt har forsket sig frem til tidsalderen virker ulogisk, og lugter enten af boosting eller at der skal sælges diamanter.
-
eksempelvis at der opføres Alcatraz allerede i højmiddelalder er da helt ulogisk (4 tidsaldre for tidligt), det svarer jo til at man render rundt med walk-man i middelalderen .
-
Det er jo nok for sent at gøre noget på bestående servere, men Inno burde nok tænke lidt på evt. kommende servere.
 

DeletedUser

Guest
Personligt kan jeg ikke se hvad problemet er. Hvis du som spiller ved at du vil spille spillet længe og gerne vil være med i en dominerende klan, så er Alcatraz særdeles vigtig (daglige uhæftede tropper). Hvis en spiller vil ofre diamanter og klanen hjælper, så er det vel op til den enkelte. Det her er ikke farmville og fjendtlige angreb koster dig max de resourcer du endnu ikke har høstet. Det er en klar fordel i KVK, men så kan man vælge om man selv vil købe sig til den mulighed før tid.

Skal for en god ordens skyld nævne, at jeg (desværre) ikke har pågældende SB, men nu du nævner det er muligt, vil det være med i mine overvejelser.
 
Senest redigeret af en moderator:

DeletedUser

Guest
Hmm Spira, måske det bare er mig der er en gammel mavesur mand med buskede øjenbryn, men hvis man har muligheden for at redigere i indlæg der ikke er ens egen - er det så ikke på sin plads, at man som minimum angiver HVOR man har rettet?

Alternativt en pb til "forfatter" med et lille "hint" om hvad der i grunden var galt med oprindelig tekst!!
 

DeletedUser1639

Guest
Synes nu ikke du er en gammel mavesur mand med buskede øjenbryn. Hvis der er nogle af moderatorerne fra FOE, som mener, at en post skal censoreres, hvilket redigering vel egentlig er, så er det vel også fair, at de skriver hvorfor.
 
Top