Påskebegivenhed 2014

DeletedUser5

Guest
Nu kan jeg se en anden har spurgt om det samme, med hensyn til mængden af påskeæg man får.

Jeg får MAX påskeæg som er 5 værd. Hvordan skal man nogen sinde kunne nå at få alle, hvis man er i enten et dødt, nabolag som ikke giver æg, eller at når man endelig får æg, så giver de for det meste 1 æg hos mig. :-(

I forhold til der kun er 9 dage tilbage, så vil jeg da aldrig nogen sinde have mulighed for at få alle bygninger. Også med de medfølgende opgaver der kan udføres.
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Seekhunt - det et tilfældigt hvilke påskeæg du får - jeg har selv oplevet et par dage hvor jeg kun fik 1ere og et enkelt 5er.

Du kan evt. prøve en af de Mo/PO tråde som ligger i de forskellige nabolag fora. Der kan du finde andre spillere som gerne vil udveksle gensidig motivering/polering. Hvis du tilføjer dem som venner kan du udveksle påskeæg selvom de ikke er i dit nabolag og efter at påsken er overstået vil du også få fordelen af flere som motivere og polere i din by
 

DeletedUser1271

Guest
Vil de missioner om at uddele påskeæg forsætte til eventen er ovre, eller kan de "gennemføres" ligesom dem i Valentine eventen så der ingen nye opgaver kommer?
 

DeletedUser1271

Guest
Men indtil da vil der være uendelige af dem eller hvordan er det lavet? :)
 

Dragon

Community Manager
Team medlemmer
Ligesom Valentine begivenheden er der en historie i påskebegivenheden. Det er derfor muligt på samme måde at gennemføre den
 

DeletedUser1234

Guest
Er det den 23 April kl. 23.59 at opgaverne forsvinder og muligheden for at give æg ophører?
 

DeletedUser12

Guest
Ja det er det. Kaninhandlingsbaren bliver fjernet der og det er KUN påskeshoppen der forbliver.
 

DeletedUser1267

Guest
De der kaninhandlinger...skal de stadig være i kisterne nu hvor eventen er slut ? Der var 2 i min klan der fik dem - den ene sågar 5 x 6 af dem - ved at købe kiste efter eventen var slut. Der kan man jo ikke bruge dem til noget...de var lidt kede af det.
 

DeletedUser

Guest
De der kaninhandlinger...skal de stadig være i kisterne nu hvor eventen er slut ? Der var 2 i min klan der fik dem - den ene sågar 5 x 6 af dem - ved at købe kiste efter eventen var slut. Der kan man jo ikke bruge dem til noget...de var lidt kede af det.

Tja, det står jo i oversigten at de er der, så det er jo lidt deres eget valg at satse ved at købe kister efter at den del af eventen er slut ... Spiller du i tombolaen til den lokale byfest så vil der jo også være nitter imellem ...
 

DeletedUser1267

Guest
Tja, det står jo i oversigten at de er der, så det er jo lidt deres eget valg at satse ved at købe kister efter at den del af eventen er slut ... Spiller du i tombolaen til den lokale byfest så vil der jo også være nitter imellem ...

Joo...men i den parrallel, ville det så svare til, at du fik en masse gratis lodder efter hylderne er tømte og indsatsen ville være på et noget lavere niveau...
 

DeletedUser

Guest
Joo...men i den parrallel, ville det så svare til, at du fik en masse gratis lodder efter hylderne er tømte og indsatsen ville være på et noget lavere niveau...

Den parallel kan jeg nu ikke helt følge ... man KØBER en lotteriseddel velvidende at nogle af præmierne ikke længere er til stede. Sagt på en anden måde så er der en sandsynlighed for for at få en nitte, svarende til den angivne sandsynlighed for kaninhandlingerne. Man har hele tiden vidst hvad sandsynligheden var for at vinde disse kaninhandlinger og man har hele tiden også vidst at disse handlinger var ubrugelige efter midnat så det er sgu selvforskyldt at stå i den situation.
 

DeletedUser1267

Guest
Den parallel kan jeg nu ikke helt følge ... man KØBER en lotteriseddel velvidende at nogle af præmierne ikke længere er til stede. Sagt på en anden måde så er der en sandsynlighed for for at få en nitte, svarende til den angivne sandsynlighed for kaninhandlingerne. Man har hele tiden vidst hvad sandsynligheden var for at vinde disse kaninhandlinger og man har hele tiden også vidst at disse handlinger var ubrugelige efter midnat så det er sgu selvforskyldt at stå i den situation.

Jeg køber nu ikke lodsedler hvis jeg ved præmierne ikke er tilstede...det ville da være et nytteløst spild af penge. Jeg køber for at vinde noget af det der er tilbage, og taler vi om lodsedler er prisen på sådan en betydelig mindre end prisen på en kiste er her, så risikoen for at tabe er medregnet når man køber, og acceptabel . Skulle den være en nitte, så ærgrer man sig i det øjeblik man opdager det, og så er det ude af kroppen.
Her har folk samlet sammen gennem lang tid, mange har håbet og været glade når de endelig fik nok til at købe noget. Undervejs i eventen, har kaninhandlingerne måske ikke været den mest eftertragtede præmie at få, men ærgrelsen har været kortvarig, og så har man måske i sidste ende fået flere æg ud af det. Men efter midnat, hvor det hele sluttede, er de fuldkommen ubrugelige, og hvis man igen tager prisen i betragtning burde de efter min - og mange andres - mening, have været taget ud.
 

DeletedUser12

Guest
Jeg har fået af vide at pakker med kanin handlinger der bliver til overs bliver lavet om til små fp pakker. Jeg regner med at det sker når eventet er slut.
 

DeletedUser1267

Guest
Jeg har fået af vide at pakker med kanin handlinger der bliver til overs bliver lavet om til små fp pakker. Jeg regner med at det sker når eventet er slut.

Ej, det var da dejligt at høre...mener du efter den 27. ?
 

DeletedUser355

Guest
Jeg brugte mine sidste æg på guldkisten, fik de famøse 5 kaninhandlinger og uddelte kl 23:00 de 30 æg. Eftersom jeg havde løst påskemissionen var det kun for at glæde modtageren. Havde jeg vidst at der ville komme et bytte for fp-pakker, havde jeg da nok lige overvejet min generøsitet!!
 

DeletedUser809

Guest
Jeg har fået af vide at pakker med kanin handlinger der bliver til overs bliver lavet om til små fp pakker. Jeg regner med at det sker når eventet er slut.

Lækker info at få efter man har brugt de sidste point på INGENTING..
 
Top